2019年10月20日 星期日

依然掛念



3年喇, 日子唔算短, 但豆b走咗咁耐, 對呢個女依然掛念; 無錯時間係良藥, 可以將傷痛減少, 但每當觸碰傷口, 仍然苦不堪言!


加拿大嘅Lauren Herschel畫咗”the ball and the box”去具體描繪出呢種感受, 我諗有經過呢種傷痛嘅同路人, 都會感受至深, 我亦同大家分享, Lauren刻劃得咁透徹!

People say this ‘ball in a box’ analogy perfectly explains how grief feels

Grief is like this: There’s a box with a ball in it. And a pain button.


In the beginning, the ball is huge. You can’t move the box without the ball hitting the pain button. It rattles around on its own in there and hits the button over and over. You can’t control it - it just keeps hurting. Sometimes it seems unrelenting.

Over time, the ball gets smaller. It hits the button less and less but when it does, it hurts just as much. It’s better because you can function day to day more easily. But the downside is that the ball randomly hits that button when you least expect it.


豆b, 媽媽同你相處嘅日子太短, 只係短短6年, 環顧我所有毛孩, 祇有你, 感覺你停留喺我生命裡有如曇花一現; 不過時間長短從來無影響我哋相互交流嘅愛, 我哋嘅緣份並唔淺, 但撫心自問, 當時仍係對你愛得不夠, 每次想起你, 都係心有戚戚焉!



你嘅眼神總係追蹤住我💖




喺你在生時, 我從你眼神就可以讀出你對我嘅依戀, 你嘅愛對我係全程奉獻, 祇係我, 因為有善妒嘅波波, 抱你都要偷偷摸摸; 好怕愛你變成害你, 令波波感覺媽媽嘅愛, 被遲來嘅你分薄咗, 會排擠你, 影響咗你哋姊弟間情感嘅黏連!


小豆b, 我無付出同你對等嘅愛, 呢個係我永遠圓唔到嘅缺, 媽媽承認對波波有偏心, 因為我無仔細想清楚就加入新成員, 一心以為你哋姐弟重逢會好圓滿, 但其實波波唔開心, 佢覺得一切都分薄咗, 情緒好大起落, 我要加倍安撫佢, 我知道你一定唔會怪責亦會明白媽媽嘅糾結! 
你好清楚自己係最遲加入, 明白自己到家之前, 我同波波經歷咗好多好多, 好辛苦湊大個豆腐波! 
雖然, 後來你都學識爭寵, 但正常不過啊😜!







我唔會忘記你離開前, 請Ka姨
姨傳遞訊息, 話多謝媽媽咁錫你, 豆b你真係貼心又懂事!
不過, 每次重溫呢句說話, 我都會好心痛, 腦中即浮起我深夜去廁所, 你瞓到睡眼惺忪搖搖擺擺咁搵我, 我諗呢個係你最珍惜嘅時刻, 因為你唔使顧慮波波, 媽媽嘅懷抱你可以獨佔; 呢3年來, 我呢個夜鬼媽媽每次深夜上廁所, 仍然期盼你會出現喺我眼前.....
豆b,
其實你要求唔多, 我應該做得更好啊!







豆b, 你嘅離開教識我好多好多, 自問呢3年來調整心態我每日都有進步, 我希望面對任何困難會比以前做得好; 小豬豆, 你等我, 媽媽一定會補償今生對你嘅不足, 你一定一定要再做我嘅乖女啊!








多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!