2020年7月15日 星期三

心理壓力- 氧療



已經無比波波整日吸氧, 晚間瞓覺時亦只喺最初段時間, 作為輔助補給比佢吸兩個鐘, 之後等佢後我就關機, 咁佢都可以一覺瞓到天光喇; 不過波有好大心理壓力, 總係唔願離開個氧氣箱!





我見佢好得七七八八, 嘗試日常作息恢復正常, 晚上放返佢落網床, 但佢會不停嘤嚶叫, 好長氣咁細細聲; 唯有放返佢
氧氣箱, 比佢吸一陣氧, 咁佢就好快安心著!
應該喺佢記憶裡面, 記住逗留喺箱裡面係可以救命, 即使佢唔識咩生死, 但就真實咁體驗過留喺個箱, 可以改善呼吸困難, 咩都唔使多講!








對於氧療我真係唔識, 完全無經驗, 網上亦祇係搵到好少人用嘅資料, 見到話過度吸氧, 會氧中毒, 肺不張, 呼吸抑制等等好嚇人嘅篇章!
我唔知人同動物有無差別, 但的確要謹慎, 我有問過
獸醫意見, 波波氣管狹窄, 作為補養可以吸短時間, 但未去到嚴重徵狀時, 未係咁必要長時間吸氧!
我曾經歷過真係好可怕嘅階段, 無可能睇住佢
喘, 係喘咳到好似快要歸天...









從朋友有過嘅經驗, 呢種情況一般去24小時獸醫院, 對於呼吸困難問題一定係先做氧療; 喺未經過任何診斷都係
放氧氣箱, 起碼緩解呼吸困難最必要!
我一定唔會放波波獨留醫院, 依家知道佢氣管收窄情況可以喘咳得咁緊要, 屋企預備好氧氣實在太緊要!




 


 

對於自己唔認識嘅醫療, 實在唔敢恣意額外供氧, 最驚愛變成害, 唯有因應個仔嘅徵狀做指標; 見佢好不安發出異常嘅叫聲, 或者脷仔色, 就比佢吸氧, 到目前為止咁做都見到成績, 希望佢情況可以持續改善





多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!