2021年3月24日 星期三

歲月靜好


最近曾經想過唔再繼續寫呢個blog了, 生活乏善可陳.....
但靜落細想, 一開始寫呢個blog, 原意都係當日記咁寫, 係想記錄低同幾隻豬仔嘅日常生活, 日常生活就係咁啦!



始初寫
blog時, 無諗過原來分享自己嘅某啲經驗會幫到人, 直到有網上朋友搵到我, 想瞭解清楚某啲我用過嘅方法同補充品; 因為有某近似病例, 大家都想試吓對自己嘅狗狗是否適合!
於是, 呢個起初純為日記嘅blog, 變咗有另一重意義, 當然如果可以幫到其他狗狗我好開心!

最近, 我已經無咩可以同大家分享, 既無再搜尋新嘅補充品, 對維護達達嘅健康亦無任何新嘅概念, 因為我唔敢有任何改動, 只求佢生活得舒服平穩!
於是問自己
係咪一個right timing去停止呢個blog嘅更新?






然後, 出現咗呢個issue...
做咗波波嘅陶土公仔後, 因為做得好逼真, 所以我再做心愛嘅叻叻, 但當收到圖片展示最初制成品, 我覺得完全唔似, 但係邊度唔似? 我完全講唔到個重心....
叻叻曾經係我刻骨嘅摯愛, 然而今日我竟唔能夠將佢嘅特徵口述詳細描繪, 我問自己有可能嗎?
但我真係唔識講, 即使有相片輔助, 都係表達唔到嗰種活生生嘅神韻; 所以改咗幾次, 公仔都總係唔似真實!
但唔怪人, 好明白
種難度, 原本手功就係咁, 一方面靠幸運, 一方面要配合,  更難講到種虛無飄渺嘅所謂神!

 
原來時間真係可以將記憶糊掉, 而回憶亦似有選擇性, 只會記得那最深刻!
原來記憶係要靠其他外來幫助去維繫, 例如相片、視頻, 無咗相關輔助, 何來記憶猶新?
而相片視頻, 經過時間嘅流逝, 亦會變得蒼白, 要仰賴文字先可以記錄深刻, 可以比我日後回味細品....

從文字中會提醒, 原來過去不單單有苦痛, 有快樂, 仲有好多好多彌足珍貴嘅小事, 呢啲無關痛癢嘅小事, 回味起嚟係好暖心!









呢幾日, 係我呢一年來過得最好嘅日子, 達達健康平穩, 無咩特別擔心!
阿女帶貓貓過
陪吓達達....
我同達達改咗喺洗手盆沖涼, 要快手, milky spa唔再可能!









仲可以閒來重拾好耐以前嘅生活,
窩喺床上睇小説, 達達喺我旁邊瞓; 突然有一種歲月靜好嘅感覺, 一種最簡單最原始嘅享受

好希望呢種日子可以更長久, 平靜嘅心好難得; 而文字記錄, 無壓力咁繼續吧, 畢竟係未來日子比自己嘅一種陪伴, 就回到起點, 讓文字幫助歲月留痕!









多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!