2021年3月30日 星期二

陶土公仔 (w/mp4 - It's not goodbye)


現實生活中, 3隻豬仔再唔可以聚埋一齊了, 但我喺香港訂做嘅陶土公仔已寄咗返
, 好幸運豆b同達達都做得好似, 於是, 我又可以將3隻豬仔放埋一齊, 好開心!





台灣訂做嘅都等咗年幾了, 排隊輪候到今年尾應該到我吧, 希望都做得逼真; 我對台灣呢家手作寄望較大, 因為之前見過做得真係貼近真實, 所以明知要等兩年時間, 制作費係香港做呢家嘅4倍有多, 我仍願意等!
不過講真,
如果當時知道香港有呢家, 價錢同台灣相差咁大, 我會唔捨得, 哈哈😆!







睇住呢幾個公仔, 心裡面有好柔軟嘅感動, 彷彿見到昔日嘅佢哋, 畫面好真實; 好難用文字形容, 就係我好似可以用雙眼穿透咗個公仔, 見到3隻豬仔有真實嘅互動!
好多次, 老公見我眼定定咁望住呢幾隻公仔, 問我點解唔拎起
睇, 仲仔細; 其實我唔係睇個公仔嘅detail 位, 係結合咗我腦中嘅影像去睇!






正如之前所講, 做呢種公仔無100%保証做到個相似度, 所以我得到呢3隻豬仔真係
滿足幸運, 最重要一環係可以表達到個神韻; 以呢個價錢做到咁相近, 即使其他有少少不足, 我可以自己加工, 呢種修正我對自己仲係好有信心!







曾經打算做晒我8隻狗狗,  但經過叻叻公仔我要再
諗.....
我唔可以話個成品完全唔似張相, 但經過幾次溝通修改, 我都係唔認同呢隻狗狗係我嘅叻叻, 總係覺得
欠咗個靈魂; 我會嘗試自己再改改, 但呢個完全無信心!

上次討論叻叻嘅過程, 師傅曾提出因為相片舊, 就算放大張相, 都睇唔到眼珠入面.....
大家都知道, 眼睛係靈魂之窗, 眼睛拿揑唔好, 就好難做到個神韻!



時間已經過咗咁耐,
當時數碼相又未普及, 如果要做埋其他狗狗, 要做得相似我無太大信心; 呢點無關乎師傅嘅功力, 事實我可以提供嘅相片極其有限, 呢段期間我搵來搵去都唔可以搵到一張適合, 要我用口講亦無可能....
再做, 除咗要面對做得唔似嘅可能, 我怕我會更傷心!

當日面對做叻叻嘅困難,  因為我講唔到叻叻嘅特徵, 都唔知要點改先貼近真實; 叻叻曾經係時刻比我捧在手心, 原來時間真係可以洗去過往嘅深刻....

有一種感覺彩虹橋上嘅毛寶寶已離我越來越遠, 即使
費盡腦筋都再難觸及, 我在逃避呢個事實, 從收到叻叻公仔開始, 一直盤旋住淡淡嘅傷感.....






It's not goodbye
Till the day I let you go, until we say our next hello, it's not goodbye
Till I see you again, I'll be right here remembering when
And if time is on our side, there will be no tears to cry
on down the road
There is one thing I can't deny, it's not goodbye



mp4 - It's Not Goodbye





多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!