2015年8月13日 星期四

頂唔住



忍至忍無可忍, 連比一個月通知期都頂唔住, 決絕D叫自己死!
琴日一早叫工人姐姐收拾行李, 即帶佢返去agency, 中止合約有第3者見証安全D, 費事有手尾!
算喇財散人安樂, 送走佢唔使咩都忍住, 又唔使咁激氣, 希望從今以後可以心境平和D!



請一個工人, 依家要近萬蚊agency fee, 炒又要補一個月薪金, 大假, allowence, 仲要買機票送佢返去, 如果忍得住, 真係唔捨得近兩萬蚊喺短短4個月就付之流水, 但為咗呢D錢要繼續忍氣? 實在唔容易!

算喇一切已經成為過去, 亦唔想回望佢嘅poor performance, 就將呢4個月所有唔開心徹底忘記, 今日從新開始!

一早起身大掃除, 由佢間房開始, 即使我係心急嘅人, 都無可能一下子攪得掂, 真正明白咩叫做表面風光內裡dirty!
吸塵打掃洗洗刷刷, 一個上晝已經攰到我死; 雖然開住冷氣, 一樣做到身水身汗, 好奇怪佢可以容忍自己間房咁dirty!


又去返4個月前等工人到嘅日子, 今次要回一回氣, 暫時搵鐘點幫住; 對外傭實在有恐懼,  等我調較好心理障礙, 再計劃未來嘅日子啦!
只係咁忙碌做家務, 就少咗時間將3隻豬左擁右抱, 今日見波波好乖咁坐喺度, 用好
渴望嘅眼神跟住我個人係咁轉來轉去, 心痛到死 :(

應該都係一個短時期, 等我攪掂一切上番軌道, 就可以同3隻寶貝再有互動, 希望佢哋健康合作, 唔好比我負擔加重, 正常嘅活動可以預期!


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!