2019年7月30日 星期二

口腔營養補助品 - 善玉菌



2016年嘅平安夜, 孤注一擲咁為波波做咗個高危選擇, 麻醉脫蛀牙!
當時經過好大掙扎, 好怕波波插喉時氣管收窄呼吸困難, 又怕加重蛋白尿腎臟負擔, 更怕佢麻醉後醒唔返, 但我無得揀, 當時波波牙痛到連飲水都有困難, 唔好講食嘢, 凡有嘢入口都痛到震晒, 我唔忍心見佢咁慘, 即時四處搵醫生, 希望喺最安全嘅環境下減低風險, 已經別無他法!



曾請求專科醫院收症, 被要求faxed病歷, 但最後回覆係無牙科唔接症, 可能波波身體太多問題要兼顧, 犯不著有意外壞咗名聲卦!
徬徨又心急, 但唔敢亂搵醫生, 實在見到太多庸醫罔顧生命, 真係多謝馮醫生, 我簡直當佢觀音下凡願意救"我"命, 肯為波波擔起呢個麻煩嘅使命!


當日嘅情境, 至今我仍十二萬分咁衷心感激, 記得當日晨早, 馮醫生叫我同波波入診症室, 先交代佢計劃好嘅流程, 再特別為我開咗之前無嘅先例, 為保波波情緒平靜!
詳細內容唔方便引述, 但波波條命仔得保, 我會歸咎係馮醫生仁心仁術, 波波幸運
領!

網上曾見有人帶貓狗絕育, 洗牙, 姑娘只叫留下主子, 全程醫生隱形!

當日完成麻醉脫療程, 平安帶波波歸家, 同阿仔講要乖乖比我刷牙, 無可能再一次去洗牙, 真係賭命㗎...
呢兩年半多, 自問唔敢偷懶, 但無奈結構性問題, 要達到目標, 唔可以靠努力!

當日波波只剝剩幾隻牙
, 牙仔無旁邊嘅牙齒做倚靠, 好快就出現鬆吓鬆吓, 鬆咗嘅牙縫最易藏住食物殘渣, 任我點努力都清唔到啦, 會攝住滲吓滲吓落牙腳下; 我一直用順勢療劑頂住, 捱到今日, 好似又出問題喇😟!
近排偶然見佢口仔有嘴嚼動作, 應該係牙仔唔舒服啦, 已經鬆咗咁耐, 但慶幸未至於痛卦, 但我就超擔心喇, 今次真係無得搞😢!



每逢諗到無得諗, 又總會絕處逢生!

早幾日阿女帶貓貓去睇醫生, 醫生檢查佢口仔, 話裡面嘅大牙有牙石, 還好並唔嚴重, 試吓用善玉菌, 好多正面嘅回響,  得到改善係大有可能嘅!




阿女當然知道牙患影響好大, 佢從細就有幫貓b刷牙, 但最入面嘅牙仔刷唔到嘛; 阿女比我睇隻
玉菌時, 我係無為意, 及後就好似突然驚醒, 可以比波波試吓啦!




即刻上網搵資料, 呢隻產品
係專門針對牙垢、口臭、牙齦發炎紅腫、牙肉出血,牙結石等口腔問題,用後都可以一一改善, 咁梗係立刻買返嚟啦!


只可以盡人事聽天命, 由上天帶引, 萬望可以幫到波波, 我哋仲可以有D安樂日子過吓!


產品說明:
日本的 “善玉菌”,是乳酸菌的一種,而一般嘅善玉菌只係針對腸道健康,唔會長時間留喺口腔內,而Pro Bio Dental 嘅口腔善玉菌K12、M18,主要功效使口腔內的益菌增加,令口腔內維持好菌多於壞菌嘅狀態,有效抑制壞菌繁殖生長,從而改善口腔內因細菌而產生的問題。臨床實驗證明,使用5天後,有83%飼主發現貓狗口腔內嘅情況有明顯改善。

日本世界12個國家PCT特許成立口腔善玉菌K12及M18,日本工場嚴密品質質素管理,使用天然原材料製造,成份安全,品質有保証。採用天然糖醇類的赤藻糖醇,幾乎沒有熱量,甜度為蔗糖的 70%,有抗蛀牙嘅效果,係代糖中最安全嘅天然代糖,無色無味,水溶性,可以加入乾濕糧中餵食或加入水溶於約 2cc 水,直接滴於口腔內進食亦可。

K12和K18益菌的安全性已經得到美國ATCC 🇺🇲️和德國ABAS 🇩🇪 兩大細菌研究組織的安全認可。

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!