2019年11月29日 星期五

幾有意思 (w/album)


相片連結
剛剛過咗感恩節, 呢個節日一直以來我都無特別留意,  但想深一層又幾有意思, 好似比萬聖節類有更深嘅層次! 
感恩節 - thanksgiving day, 從字面睇到呢個節日嘅意義!






我...好感恩, 仲有波波達達陪喺我身邊, 雖然佢哋身體健康麻麻哋, 但慶幸每次有事嚇到我死, 都逢凶化吉平安咁過去; 而最
感恩即使佢哋有長期病患, 基本生活質素仲可以維持, 都真係無咩可求, 但求佢哋唔會經歷痛苦, 自自然然咁老去!





亦好感恩阿女嘅貓B, 早前經歷要吞顯影劑照xray, 確診無腸塞最後都平安無事, 都真係擔心死!
我哋呢D毛孩父母, 都祇求主子身體無事! 

Thanksgiving, 好感恩上天對我咁仁慈!



 



姐姐已離港飛回加國, 都真係遺憾唔可以陪佢哋多D, 但我唔可以違心, 兩隻豬仔當然係first priority😜! 

阿女又飛, 我又要照顧貓B, 雖然係幾日間嘅事, 但我呢D緊張大師, 總係感覺有好重嘅擔子!
之後頻頻撲撲都應該無咩時間同兩隻豬仔出去, 把握住時機, 出去多幾次!




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!