2020年6月13日 星期六

水深火熱


又差不多一個月無update個blog, 要點講好? 講得誇張D我會形容過去一週處於水深火熱中!

其實有照顧過年長毛孩嘅朋友都知道, 去到某個階段真係好辛苦, 身體上嘅疲勞還可以死撐, 但精神上嘅痛苦要點過渡?

呢個月來, 兩隻豬輪住比難題叫我應付, 一波未停又一波, 我已經乜都諗唔到, 祇求應付到目前就好!








達達早前又好似危危乎, 餵都唔食我好苦惱, 呢個情況係最唔好, 食唔好全身無力, 行到搖搖擺
好似末日到; 但莫明其妙突然胃口轉返好, 仲精神飽滿好似乜事都無!
 

呢種如過山車忽高忽低嘅經歷我唔係無, 去到呢個年紀都係避唔到, 反反複複我預計到, 總之可以平安過渡, 就當乜事都無; 以為可以歇一歇, 但又輪到波波, 仲要嚇到我命都無!









上星期波波開始有咳, 我用咗順勢療劑都幫唔到, 無得選擇下唯有用西藥, 即使我抗拒
用西藥, 但都優先考慮令佢唔辛苦...
但可惜用咗西藥感覺都係唔多幫得到!


波波咳得真恐怖, 咳到回唔到氣, 大聲尖叫嚇到我唔知點算好, 再仔細搜尋我所有順勢藥, 見到有acute symptoms心臟藥, 唔理咁多緊急下都好過無, 好幸運竟然撞中, 可以舒緩幾個鐘, 真係太好!

另外, 真係要多謝A
嘅建議, 更多謝R媽媽借比我氧氣箱, 本來係諗住保養, 點知原來係救命!
見波
咁辛苦當然係放佢入氧氣箱, 即使我部氧氣機只係家用版原意係用於保養, 亦明白呢種制氧機不能不停開動, 波波入箱後竟然瞓到, 不計後果都要選擇先保命!



好驚部機燒咗無得救命, 但去到呢步唔用仲驚


真係多謝老天, 無叫我行絕路, 即使波波命數要經歷今次嘅辛苦, 但都指引咗兩位好朋友守護; 波波用咗緊急療劑再入
氧氣箱, 幸運地可以舒緩到, 我當然全天候在傍邊侍奉, 一見佢有異動就立刻比順勢療劑佢用; 整個星期日夜守護, 通宵留守客廳中, 喺氧氣箱前陪伴, 祗敢半睡半醒瞓得矇矇矓矓!
因為acute symptoms藥主供心臟用, 波波今次又夾到, 反令我擔心波波會係心臟發大, 壓住氣管所以咳得兇, 雖然我極抗拒帶波波見醫生, 要佢折騰一番好辛苦, 但想要確診...都係要見Dr. Fung!
今日好幸運, 波波成功抽到血, 仲可以照到xray, 今次診症算無白行到!








聽診
心無雜音, Xray顯示size亦正常, 肺清無發炎, 但見到有氣管收縮!
呢個都係老問題, 不過我從來未見過佢去到咁嚴重, 今次真係被嚇倒!
 

以為佢蛋白尿控制得差, 腎指數一定唔好, 但出乎意料過咗兩年多, 驗血報告顯示都仲keep得幾好, 可能我依家做嘅算無行錯路, 不過肝酵素又有高! 
Dr. Fung話我行對路, 叫我繼續; 因為xray睇到肝size正常, 肝酵素問題試用supplement幫, 希望有進步,下個月驗血睇結果再商討!








其實我對呢
數字報告已經無以前咁在乎, 好與唔好都唔會盡信, 去到呢個年紀我更著重佢日常表現舒服, 數字靚但表現差有咩用? 好自然諗起豆b當日唔算差嘅血檢報告.....
但作個參考搵個方向總好過盲舂舂, 如果
要做化驗波波又合作我唔介意做, 有個數據當然好過靠估!


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!