2021年9月15日 星期三

狗的安全草藥



今日同大家分享部份對狗狗有幫助嘅草藥, 我睇咗呢篇資料後覺得好有用, 文中好詳細講解每隻草藥功用, click入去就睇到; 雖然單一成份唔容易買到, 但有時我哋買一樽複方草本, 起碼某啲成份對邊方面好, 我哋都可以知道.
達達用嘅草本, 以下提及嘅好多款佢都有用到.


https://www.natural-dog-health-remedies.com/safe-herbs-for-dogs.html

好多慢性病, 都証明到草本係有幫助, 但草本著重調理, 要見到效果真係需要時間去prove; 當然有病都係要先見獸醫, 要確診係邊方面出問題, 呢個唔可以靠估; 之後就可以自己搵相關資料輔助, 如果你嘅獸醫唔抗拒的話, 都可以同佢商量吓, 問吓意見啦!


不過, 有某啲草本即使係對狗狗安全, 但如果狗狗正服用緊西藥, 就可能會互相影響有相衝, 都唔可以用, 正如之前波波用緊蛋白尿嘅西藥, 即使
dandalion對狗狗好好, 療師就有提我唔好用了!
總之, 用任何藥物或補充, 都要多方面求証, 唔好人用你又用, 每個身體反應都唔同, 你亦唔清楚人家狗狗已排除咗drug interaction!
養個毛孩都真係幾辛苦, 我學生時代一定無咁用功😆!

另外, 有對狗狗安全嘅草藥, 相對亦有唔安全嘅, 一定要小心選擇先好, 萬一用錯就會害咗你嘅毛寶寶; 如果你只信西醫西藥, 都係你嘅選擇, 但唔好太盲目, 依家啲獸醫良莠不齊好似要賭彩數, 大前題一定要為你嘅毛孩把好關就好!

 


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!