2021年9月1日 星期三

溫和進補 - 野生冬蟲夏草


達達比以前減咗
體重, 佢有正常飲食但維持唔到原來體重, 當然唔好!

不過, 雖然佢體重咗, 但目前情況穩定一切睇落尚好, 我唔敢有太多改動, 但任由佢減重又感覺唔好, 又唔可以硬塞更多食物落佢肚, 佢應該係吸收得唔好!








我其實好矛盾, 雖然知道老人家身體同以前會唔同, 但都想幫佢加強底子, 盡能力希望有啲用; 同朋友傾談間佢建議我用蟲草, 比較溫和去進補!






我一直以為蟲草對呼吸道同腎臟有用, 原來對心臟都好好, 要我加入新嘅補充品我一定唔敢輕舉妄動, 但蟲草可以用; 因為三隻豬仔一直有用少量CS4培埴蟲草做補充, 依家想upgrade個級數, 比野生嘅佢試吓, 睇吓會唔會有較明進步!




好彩達達一向都唔抗拒蟲草, 因為我已經決定唔會強逼佢服食任何佢討厭嘅味道, 效果即使係好, 如果佢唔鍾意就唔用, 要每日勉強食唔鍾意嘅味道, 日子過得太苦, 反正有唔同選擇, 無必要去強逼大家都辛苦.

因應十二經絡養生時間, 心經係午時, 我就正午比佢服用, 希望明天會更好, 希望佢整體會有啲進步!





多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!