2017年1月25日 星期三

四方面同步 (w/album)

相片連結

挨年近晚點都比平常忙,  波波仲要氹先肯食, 攪到寫blog都無心情😖!

好多謝咁多位姨姨叔叔咁愛鍚兩隻豬, 早幾日結伴上屋企探佢哋, 事關我呢兩隻豬好難服侍, 好容易緊張到C, 又會發脾氣, 出去gathering唔使預佢哋!
達達好攪笑, 騰來騰去又膺嘴又嗡鼻, 正宗惡豬; 波波反而較平靜, 全程無吠過, 可能喺自己屋企, 唔使上繩可以自由來去, 較relaxed!


惡到呢, 但姨姨話鍾意喎😕😅



波波睇咗整體療法医生, 食中藥做reiki, 效果未見好明顯; 我都明白中藥係會慢D, 要循序漸進咁去, 會繼續去用中藥調理; Dr. Lam話波波情緒會影響身體運作, 建議加上花藥整理情緒, 我同意; 醫生會因應波波情況調配幾種花藥, 睇吓呢個custom made藥方有無幫助佢好D啦!



多謝Ka再幫兩隻豬做reiki, 仍然覺得達達接收較好, 波波都係緊張,
又或者有嘢block住, 接收無咁容易!
上次林醫生做完, 當晚係食得幾好, Ka做完都有短時間改善,  但好快又去返起點, 要佢好好自己正常進食有D難度, 我有D洩氣?
Ka建議帶波波見佢老師, 話晒功力高, 希望幫得多D! 
好, 我就再行多一歩, 再比波波多個機會, 我已經無曬氣!
Video: 當晚做完reiki佢係食得好好

醫療事故從來都壓力大, 無論係心理壓力同體力, 都好似個無底洞要不斷付出, 又感覺吃力不討好; 仲有經濟考量都頗大burden, 依家波波算係四方面同步, 順勢療法, 西醫做化驗, 整體醫生用中藥花藥診治, 再加上資深靈氣治療師協助, 仔呀你要爭氣接受到, 要乖乖有進步!


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!