2017年1月15日 星期日

整全療法

波波正接受靈氣治療


越覺得自己同以前好大改變, 以前乜都講科學根據, 無有力數支持, 我會存疑, 更唔會嘗試!
但養咗呢幾隻豬, 養到我講個服字,  做咗好多未做過嘅嘗試!

 

以前養5寶, 有病祇睇西醫, 自己無做任何research, 仲好似輕鬆D, 但咁做係咪最正確? 真係見人見智!
不過, 無可否認, 用乜嘢醫療方法, 有數據支持係好D, 可以睇睇行嘅方案是否正確唔礙事!

但我諗都需要作若干變通, 有時淨靠數據去判定生死又好質疑, 總知各方面都作個調整, 大前題毛孩生活得舒服係首要考慮嘅事!

無論醫生、藥物應用, 好玄咁要講個"夾"字, 甲之熊掌乙之
砒霜, 從古到今都有寓意, 呢樣我無質疑!

波波對chemicals好大反應, 呢個實例從6個月用滴頸藥開始得知, 曾經肝酵數高到嚇死; 然後咁多年落
, 每逢食過處方藥物後做血檢, 肝一定有事, 我唔敢, 亦唔想再試!
今次迫不
得已去做麻醉, 再做蛋白尿測試, 結果都係無例外, 報告真係同上次好大差距, 上次嘅lab test祇相隔兩個月, 但數值竟高咗一倍, 我真係想死; 明知山有虎, 偏向虎山行, 真係萬不得以!

我只好孤注一擲作新嘗試, 用整體療法, 希望波波身體會接受D!
琴日約見醫生, 第一次只做比較溫和嘅治療, 先嘗試用reiki同中藥幫佢, 慢慢做協調繼續多角度嘗試!





林醫生係註冊獸醫, 同好多外國嘅holistic vet一樣, 本身係DVM, 有心推廣整全療法, 不甘於醫療只局限於西方醫學, 希望將來喺醫療體系上拼
湊得更完整D;  而目前佢提供嘅治療包括針灸, 艾灸, 中西草藥, 臼井靈氣, 花藥, 順勢療劑, 食療建議...等等.

我身為毛孩家長當然歡迎, 起碼可以有多一個選擇, 要用邊種醫療方法可以視乎情況發展而決定!
琴日波波做咗靈氣治療, 亦配咗中藥, 當然呢類溫和嘅治療無咁快見到效果, 祇要波波無出現排斥, 我會耐心嘗試!
無論波波夾唔夾, 將來發展係點, 但都好開心香港開始有呢個類別嘅獸醫!


琴晚係食得好D, 食完自己嘅仲去搵達達個碗, 但呢D治療真係唔係一兩次就OK!

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!