2017年1月8日 星期日

自然療法 - essential oil (w/video)

從最簡單嘅精油入手試吓🙂

琴晩見到波波氣喘喘, 心諗明明已經好返無咳啦, 攪乜又咳返😰, 之後見佢行得有D怪, 無吊腳但行到跛吓跛
, 應該係跑得太快扭親啦, 一定痛到喘氣喇, 呢個仔總係無時比我安樂, 肯定前世我欠咗佢債!
即刻幫佢按摩, 跟住照E-Acu,然後再照紅外缐, 放上床休息唔准再跑, 休息咗一晩後, 今日無事喇!





達達近期好暴躁, 都唔知點解, 不停丫丫叫真係保佢大, 幸好夜晚會乖乖瞓覺!
呢兩隻豬真係無時無刻都比我有新體會, 叫我不停咁
搵解決辦法!



又做吓保養!


今日做咗兩個新嘗試, 都屬自然療法!
中午收到之前從美國訂嘅精油, 幸運哋個
Diffuser咁啱都寄到喇, 個Diffuser好靚我好鍾意, 即刻開機試吓!

精油我選用薰衣草, 對狗狗係最安全, 加上用擴香器稀釋, 好保險啦; 我無打算從早開到晚, 一日用兩節時間, 30分鐘係極限!

video:噴霧好strong 😃


可能精油純度高, 同以往用過嘅品牌真係分別好大, 我感覺好舒服, 波波同達達仲
relaxed到好快瞓咗覺😊
今晚睡前半小時會加上sweet orange,  幫助大家瞓個好覺!




Lavender (Lavandula angustifolia) Very safe and gentle, antibacterial, anti-itch, nerve-calming.
Good for many common animal ailments, e.g. skin irritations, first aid.
A "must-have" oil for your dog!

Sweet Orange (Citrus sinensis) Calming, deodorizing, flea-repelling.

http://www.natural-dog-health-remedies.com/essential-oils-for-dogs.html
http://www.experience-essential-oils.com/dog-anxiety.html
http://www.fidosavvy.com/dog-aromatherapy.html

晚飯後約咗Ka, 今晚幫兩隻豬做reiki, 佢自己嘅狗狗做過感覺幫助好大; 之前佢狗狗胃口麻麻毛毛又差, 已經試過好多唔同方法, 乜都做晒但效果唔大, 唯有向不同方向諗辦法啦, 總之非入侵性嘅方法無妨試吓!

宇宙之大, 好多嘢真係唔瞭解, 好難去逐一探討太深奧嘅講法, 我無乜耐性深入搵解答, 講咗我都唔明白😉!
總之都係抱住無傷害嘅做法, 不妨多方面嘗試吓!

其實主要想幫波波, 呢個仔緊張嘛, 早幾日請教過一位整體療法嘅醫生, 佢覺得要先從波波情緒
著手管理先啦, 情緒直接影響健康好大!
我已經用過花藥, 順勢療劑幫佢啦, 初時好似幫到, 但最終都係無用, 可能我click唔中要用邊種啦; 呢個仔呢樣最似我, 用乜都無感覺咁㗎, 真慘! 

 Ka話不如試吓reiki啦, 佢雖然係初班, 唔十足但都有把握可以幫到吓; 難得佢咁有心, 關心兩隻豬, 感激啊!

波波反應比達達差, 明顯緊張, 在我睇
我覺得佢接收麻麻, 見佢無時定, 東張西望我服咗佢喇!
反而達達今晚表現超班, 佢一向都唔比人掂嘛, 我覺得佢近來脾氣差希望幫到佢啦!
達達接受得好好, 好放鬆仲主動挨住Ka,  應該係
嗰種能量令佢覺得舒服, 吸引法則卦!





回程時我就見到波波嘅變化, 平時佢遠距離見到狗狗實跳高吠啦, 但今晚有兩隻poodle行到埋身都無事呀, 工人姐姐都好奇怪, 佢仲傻到問我
嗰兩隻係咪狗狗嚟架😂, 佢都唔信自己雙眼!
今晚兩隻豬都做過靈氣治療, 又有精油幫助, 一定會瞓得好香喇!




見到狗狗行過咁嘅反應已經好叻喇!

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!