2017年7月20日 星期四

原始點治療


可憐嘅達達豬, 今日鼻仔噴血啊!

唔知點解, 呢個鼻敏感情況會空降咗比達達, 以前豆b係乞嗤公主, 都試過鼻仔噴血情況; 帶佢見醫生瞭解過, 知道呢種噴血只係傷咗鼻黏膜, 同流鼻血唔一樣, 所以今日見達達不停乞嗤到噴血,  我無好驚慌!





以前豆b見醫生都只係攞咗D敏感藥(但食咗都係一樣), 老實講敏感呢個問題真係好難幫到忙, 仲有係抗生素啦, 怕
黏膜受傷發炎又攪出另一個狀況!
豆b嘅鼻敏感情況, 後來無聲無息咁減少咗, 但換咗達達, 又比呢個鼻敏感折磨😢!


達達有打乞嗤情況都有一段長時間喇, 但都係限於環境改變, 一般狀況尚可, 係成日鼻仔濕濕囉; 所謂環境改變其實只係從房出廳, 或者由廳入房, 我已經盡量控制好室內溫度, 不過始終空間有改變, 唔淨祇係溫差, 可能空氣嘅粒子有分別, 都誘發出佢嘅敏感症狀!




每日最失控都係早上, 瞓醒由房出廳食早餐, 就接連咁打
乞嗤, 真係淒涼😭! 
其實佢都有一段時間無發作過, 我根本咩都無做過, 總知呢個鼻敏感要來就來, 要走就走, 我超無奈! 
今次佢鼻仔噴血, 我決定用澳洲順勢草本infection fighter同 sinus clear去幫啦!


有時好奇怪, 好似個天早作出安排, 琴晚得閒上網, 去咗原始點網頁作個瞭解, 亦專注睇咗有關動物治療嘅手法; 今日達達出問題, 我就即管試吓!
治療者話當按揉到正確原始點, 動物本能反應會嗌, 達達當然有嗌啦,只係呢個惡女, 一掂佢就係唔係都嗌啦, 呢個係佢性格😞!





然後佢話就算搵唔到正確
原始點, 就全部據點都按吓, 點都會撞啱😜!
之後有教熱敷, 咁我用場效應熱墊同佢敷晒全身上下, 15分鐘拎開啦!
之後, 達達無再
乞嗤, 可以安靜瞓覺!



我會試做多幾次, 已經唔知可以點幫佢喇, 反正無入侵性做都無壞, 不過當按到有關定點佢又會打
乞嗤, 我有猶豫啦; 可能我係搵啱原始點, 但目前再刺激到受傷嘅黏膜就唔好喇, 都係避開呢個點先啦!
阿女亦即刻幫佢做reiki, 做得嘅都盡做, 希望幫到佢舒服D啦!

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!