2019年5月3日 星期五

亦憂亦喜 (w/album)

點忙都帶佢哋出去遊吓車河啦!


阿女又飛, 又要兼顧埋貓b!

琴日
帶波波覆診眼仔, 今日見R哥哥做激光治療,
早兩日終於竄咗出去拜山, 其餘時間要幫阿女零星打點, 呢個星期嘅schedule迫到爆, 估計都應該仲要忙一段時間!







按預約時間帶波波見眼科熊醫生, 經詳細檢查後, 話波波眼仔無發炎無進一步惡化, 情況穏定, 下次可以半年後覆診; 再請醫生幫忙聽
心肺, 聽診後話心肺都清, 心無雜音無異常發現, 聽到呢個答案真係天大嘅blessing!



波波見眼科熊醫生最無壓力, 都係講夾啦!




因為診所搬咗地點, 我呢個路盲當然又擔心, 最怕盲摸摸四圍搵, 幸好老公有時間做我盲公竹帶引, 不過又要留低達達我都係有擔心!

還好近日工人姐姐已經回魂, 見佢都可以安守本份, 可能佢自己嘅難題已經解決, 無再咁失魂!
一路用手機遙距監控住達達, set好webcam錄影返去再重溫, 起碼如見到有唔妥, 都可以有跡可尋!



從webcam見到, 姐姐都算合作, 一直坐定定望住達達!



今日帶波波見R哥哥, 做埋今次嘅激光治療, 決定中途休息再諗諗, 見近呢兩次做完laser後, 好轉嘅時間更短暫, 應該係佢膝關節移位問題比之前嚴重, 結構性問題唔從根本處理, 要有好嘅效果幾近無可能; 已經無間斷每星期都去做復健,  發覺靠周邊幫助效果好少, 祇可以維持住基本, 我都開始諗, 唔要搵個輪椅比佢仲放心😖!



相片連結




老公話唔使咁悲觀, 波波只係行得唔好, 又未係行唔到🙄...

我無悲觀, 只係想搵D輔助工具幫吓, 希望佢會行多D鍛練返後腿肌肉, 唔使就住就住行得咁慘; 今日問R哥哥意見, 佢話可以考慮吓用護膝, 波波未係行唔到嘛, 不過有無咁細size都要搵!
要考慮波波是否接受啦, 之前個bomper ring佢都抗拒, 做咗比佢最後都係唔肯戴; 但老公話試啦, 唔試過點知佢反應, 咁希望哥哥幫佢到超細嘅size啦!



波波已經好乖, 叫佢做鍛鍊無偷懶


無養毛孩嘅親朋戚友都取笑我, 話未見過有人養隻狗養到壓力大!
我好難令佢哋瞭解, 我嘅毛寶寶喺我生命中, 佔嘅比重係極強大😘!

好似馬不停蹄, 呢排變咗個大忙人, 近呢個星期經歷咗波波情況令我亦憂亦喜, 喜嘅當然係佢眼仔情況穩定, 我暫時可以鬆一口氣; 憂嘅係波波腳仔又變差, 連講句時好時壞都難, 好似近來無好轉時間; 希望係天氣影響, 近日好多毛孩風濕病發, 波波又跛行😞!
每日都好似有好多嘢要跟, 咁都好, 少咗胡思亂想嘅時間😝!

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!