2020年1月9日 星期四

losing a pet is never easy

“What we have once enjoyed 
we can never lose; 
All that we love deeply
 becomes a part of us.
” – Helen Keller

星期一睇到Dr Judy Morgan失去咗佢其中一隻狗狗, 只相隔一日又睇到佢另一隻狗狗都離去, 睇到佢嘅blog寫住…
"當我哋仍盤繞住之前失去狗狗嘅傷痛, 咁短時間同一處境又要再面對, losing a pet is never easy..."我同意😭!


"Doesn’t matter who you are or how much you know. When it comes to your babies, you worry." said Dr Morgan




見到Dr Morgan嘅遭遇, 見証咗生命係有盡時, 就算醫生
喺身邊一日陪足24小時, 即使點去醫, 又分分秒秒監察住, 用盡心力仍難違天意!
咁當然, 小心照護一定有分別,
Dr Morgan嘅狗狗離開時都18歲, 可以稱得上係人瑞!
Dr Morgan主張天然療法, 咁係咪會好D🤔?








生老病死平常事, 生有時死有時, 當殘敗嘅身體已經挺唔住, 要走係留唔住; 咁當然唔係話反正要死就唔去醫, 祇要盡咗力, 就唔好怪自己, 強留無意義, 要釋懷睇開D ~~ 我都知講就容易😣....
真係要珍惜每一日嘅相處, 所有好日子壞日子, 將來都會係最寶貴嘅回憶, 曾經有過嘅共處唔會消失, 會收藏喺內心深處, 永遠伴隨住!




兩歲大嘅豬仔, 一轉眼超過10年已過去, 我哋嘅黃金歲月都隨住時間流逝😔



我感謝喺我生命中出現過嘅每一個毛孩
, 多謝佢哋豐潤我本來平凡嘅日子, 亦教導我認真思考生命嘅意義!
從bebe離開, 已經過咗一段好長嘅日子, 即使到今日, 我都會不期然咁想起每一個佢哋, 笑中帶淚; 有時出現嘅會係安安, 記起佢嘅腸胃不適
😖, 有時會係樂樂, 諗起佢嘅惡死😜, 仲有寶貝叻叻, 段陪佢抗病嘅日子😭, 當然有生命中第一隻松松Bebe😊, 有安靜嘅精精😟, 有可愛嘅豆b😍.....
每當想起佢哋, 諗起嚐過嘅甜酸苦辣, 真係百般滋味, 雖然過去嘅不盡係好日子, 但都算多采多姿, 永難忘記!
I love you all, My Babies💞!









多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片
, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!