2017年6月24日 星期六

如以往一樣


早兩日, 朋友約我見面, 莫明其妙叫我帶備$10, 真係一頭霧水, 攪乜咁奇怪
!
見面後佢遞比我一個盒, 鄭重同我講, 話幫我買; 唔知佢乜嘢蘆賣乜嘢藥, 但當我打開個盒, 我明晒!
中國人忌諱諧音, 所以唔可以送比我, 要我買!


一份莫明嘅感覺直衝心中, 好多謝朋友窩心嘅舉動, 再一眼望見豆b嘅面容, 感覺真係唔識形容; 千百種情緒交集, 眼淚缺堤直湧....
完全唔可以控制哽咽嘅喉嚨, 無想過到今日見到豆b都會咁激動,
本想同朋友閒聊幾句,  都只好匆匆話別, 真係唔想比人見我咁失控😅...

好多謝朋友嘅呢份心意, 要用心揀相片, 寓意既甜蜜, 又感動!
佢話
每次望吓時間, 都可以停留望吓可愛小寶貝, 睇時間都可以好窩心;   無錯又可以分每秒同佢哋一齊過, 就如以往一樣, 無唔同!
好感動,
多謝唔再講, 一切在心中!

今日聽咗一首好歌, 同所有愛毛孩嘅你分享....



我夢見你夢見我


那時候 只有你陪我一起往前衝, 有時候 受了傷反而覺得更快活
我們破風飛行 奔馳海闊天空, 不在乎 把世界拋到腦後
對人生 我有太多困惑, 但確定 我有個永遠的 朋友


往前走 一個人走上人生的鋼索, 回過頭 怎麼會失去了你的線索
來不及說再見 從此各自漂流, 為什麼 把過去丟向黑洞
常想著 你現在的生活, 是不是 已經和你要的 相同

我夢見你也夢見我, 告訴我思念的寂寞
就在多年以後 那泛淚的笑容, 讓回憶裡的你 再復活


我夢見你也夢見我, 當你也覺得很失落
就在夢醒以後 謝謝你來過, 留給我生命中最美的 感動

往前走 一個人走上人生的鋼索, 回過頭 怎麼會失去了你的線索
來不及說再見 從此各自漂流, 為什麼 把過去丟向黑洞
常想著 你現在的生活, 是不是 和你要的 相同

我夢見你也夢見我, 告訴我思念的寂寞
就在多年以後 那泛淚的笑容, 讓回憶裡的你 再復活

我夢見你也夢見我, 當你也覺得很失落
就在夢醒以後 謝謝你來過, 提醒我別忘了那時候 的我

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!