2019年8月9日 星期五

豆b二號


真係好難過, 朋友嘅狗狗今晚離開咗, 4個月內兩隻狗狗先後離開, 真係唔敢想像有幾
痛楚!
一個月前先確診有腫瘤, 轉眼已經走到盡頭, 從正面去睇, 狗狗唔使再受苦, 唔使拖住病體受折磨, 都係一種解脫, 祝願佢喺彩虹橋上嘅生活
比以前更美好!


講...個個都識講, 事實亦明白不過, 
但我祇係睇到呢篇訃文通告, 眼淚都不受控咁滴落, 媽媽有幾崩潰啊!
狗狗同3隻豬仔同年, 我個心更唔好過, 13歲嘅寶寶真係好老大麼?
豆b離開咗快3年, 我想起佢時個心仍滴血, 見到好朋友一下間痛失朝夕相對嘅兩個寶貝, 有幾大折磨? 個心有幾痛啊?


琴日喺網上群組見到一隻松松尋家, 第一眼望落已經感覺好特別, 覺得佢嘅表情動靜好似豬豆,   一下間神智有D恍然; 但當阿女問我有無心動, 想法有無改變, 會唔會峰迴路轉,  佢會唔會係豆b二號? 會唔會有想接佢返來嘅衝動?



小寶貝, 祝福你找到一個永遠愛你嘅家!


好清楚, 呢種感覺來自掛念豬豆,  雖然我都好希望於佢有生之年關愛, 但我唔會動搖, 心意堅決, 答應過兩隻豬仔唔會再加入新成員, 顧及波波達達嘅感受當然最重要! 

可能因為我知道狗狗已經 6歲, 佢一定唔會係豆b再返嚟我身邊, 我哋無緣; 不過, 如果有一日, 我再見到一隻同豆b樣貌相似, 年紀同豆b離開嘅時間吻合, 我又會點? 仲會唔會一於耍手擰頭咁堅定? 咁洒脫?



希望你有一個永遠嘅家, 要幸福啊!



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!