2016年8月6日 星期六

堅持到最後


 

有幾日無updated 豆b, 都真係no news is good news, 自從用咗布緯食療, 我總算可以舒一口氣! 

之前嗰段日子, 豆b都係軟便, 每日都要食草本slippery elm,  我以為從今以後都要靠佢調整腸胃喇, 肝腎問題影響, 要長食都無得走雞啦, 但自從食咗布緯, 豆b嘅便便又變返靚仔 :) 


瞓得好好
日常生活漸趨正常, 每日肯自己食肉肉, 瞓覺都唔使再倚仗順勢transaction ease呢隻療劑, 仲有精神同波波達達嗌吓交, 我實在感恩呢一切一切!


雖然揀食, 但食得算唔錯喇


我唔知呢個蜜月期可以享受幾耐,
反正一開始醫生就判咗佢無得搞, 我亦無必要再見獸醫去尋根究底喇! 
神奇嘅布緯療法,祇係芝士加油可以有咁嘅療效, 用於豆b身上猶勝藥物, 我好驚訝!




原來世界上真係有好多不同嘅另類療法, 祇要堅持, 仲會
有路可以行; 我唔敢講豆b可以將呢個病凌駕, 但呢個結果, 比到我嘅鼓勵真係好大!

日後我會有勇氣, 去
嘗試, 去搵同佢身體夾嘅醫治方法, 我會堅持....到最後最後啦!


豆b好鍾意食布緯雪糕 :)

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!