2020年8月9日 星期日

不離不棄


波波肚痾, 每次都選星期日家中只有我一個, 不停激發我嘅小宇宙, 仔呀仔我投降囉!

波波自從後腳膝關節差咗, 關節已向內旋, 已經用唔到後腳, 佢要poo poo時對佢對我都難咗!


因為佢難支配後盤發力, 每次poo poo時都會低聲咁叫, 我難過又無奈; 但還幸佢無因為呢個缺憾影響到佢唔肯痾, 仍每日都有正常便便, 我好感恩囉!
而我同佢一樣比以前辛苦好多, 因為我要用手支撐住佢後腳等佢轉圈, 我嘅姿勢又要就住對佢無阻礙,  每次都扭曲身體, 我諗我遲早都腰膝勞損, 但無可奈何, 無人幫到我!







正常解決已經比之前困難咗, 遇到佢肚仔唔舒服又肚
痾, 可以想像我有幾狼狽啊!
我要用一隻手hold住波波, 佢自己企唔到係好大障礙,  我祇餘一隻手幫佢清潔, 佢毛毛又長.....
唉! 唔再形容
個慘狀!






呢個仔又特別驚青, 佢應該都sense到有唔妥, 或者有肚仔痛吧, 仲要大聲慘叫, 真係攞我命!

一方面要安撫叫佢唔使驚, 一方面要同佢清洗乾淨, 然後再清理案發現場!

但我好自豪咁講, 我無絲毫不耐煩,
喺波波需要時我可以第一時間去幫忙, 令佢平靜落壓下不安, 我呢個媽媽喺呢一刻總算合格囉!







最初養毛孩真係樂趣好多, 小小一隻彈彈跳好似個波, 但真係要諗清楚佢哋係一個真實嘅生命, 唔係stuffed toys, 會有生老病死嘅過程, 要肯付出時間金錢, 精神體力, 最重要係愛啊!
希望唔會再聽到有棄養嘅 case, 尤其係當毛孩已經年老有病嘅階段,
棄養等同將佢送死, 身心都太大傷害!

我唔敢講我嘅豬仔生活有幾豐足, 但無論生老病死, 我都會對佢哋不離不棄
, 肯定付出所有嘅愛!










多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!