2020年8月14日 星期五

生命如塵




發覺波波好依賴吸氧, 已經夜間比佢瞓覺時一夜吸到天光, 早上食早餐時我會停機, 唔想時刻都額外供氧!
但停咗氧氣補給, 幾個鐘佢就會扭計, 不停嚶嚶叫表現煩躁不安, 我要抱住不停行來行去安撫佢呢個狀況!




吸住氧氣脷仔顏色已經好好多



老公叫我隨遇而安, 因應波波情況供氧, 如果佢有需要時點解要佢辛苦? 租用氧氣原意係比佢幫忙還是只求心安?
當然做每件事要考慮後果, 唔好愛變為害, 波波已經氣管收窄唔會復原, 明顯影響佢呼吸情況, 氧氣濃度不足會影響佢
細胞代謝同肺活量, 都見到佢脷仔變灰叫我唔好太執著!


留心住箱內濕度溫度, 唔好令到氣管太乾有損傷, 總之一切以波波舒服行先, 視乎佢需要供氧!
老公話個仔年紀大喇, 器官老化係必然現象, 唔好有不必要期望同幻想, 無法回到從前嘅健康狀況, 只能夠盡力去幫!
總之維持到佢食得瞓得痾得,
精神唔錯呼吸正常, 其他唔好多想!




佢講嘅我都明白, 有咁多年養毛孩經驗咪當我傻, 自己
心態亦調整過, 無以前咁"死牛一邊頸囉"; 食嘅已經無好嚴格規限, 總之佢哋肯食嘅盡量安排, 肯食為至上; 我唔想再有後悔當佢哋仲肯食時多多節制, 換來佢哋無晒胃口, 祇為偷少少時間生存喺世上!







老公話我換湯唔換藥, 其實食物同供氧原理一樣, 都係波波嘅需求為首要考量; 毛孩年老同年輕做法當然唔一樣, 亦無一條不變嘅程式去依循,
祇可邊無十全十美咁理想! 
無需過於擔心自己有做錯, 唔好比自己壓力太多, 每個人都曾經失敗過, 無得預計成功結果!

聽老公咁講, 從第三者口中聽到呢種分析, 我突然眼淚盈眶; 養呢幾隻豬仔嘅心路歷程真係一言難盡講, 感受到時間彈指即逝, 一下間兩隻豬仔變老咗, 好難過!





一開始好乖坐定定



達達豬嘛, 唔講咁多啦, 都有比佢入箱聞氧, 但佢就唔肯坐得耐, 差不多十幾分鐘就會大聲叫喊要釋放!
呢個係好現像, 証明佢未有需要氧氣幫忙, 但佢有心雜音同肺壓高, 都需要氧氣保養, 就由佢自己選擇吸幾耐, 我上限比佢廿分鐘, 不過佢每次未到指定時間, 已經急不及待要離開!




無耐性被困住要出來喇





達達一直用順勢療法, 全無用西藥, 效果算理想, 最明顯
改善到腦退化情況, 恢復到差不多正常; 依家無不停轉圈, 無夜晚大叫, 但行到路嘅盡頭都未識轉彎, 仍然係企定發呆, 但比起以前已經好太多了;  佢仲sense到老公放工時間, 明明瞓緊都好似有鬧鐘叫醒, 會彈起身望住門口好專心等待, 一直到老公返來!

點解呢排感受特別多😅, 腦中
突然浮起呢個句子, "即使生命如塵, 仍願歲月如歌!"




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!



 


煩躁不安