2015年9月30日 星期三

豆b救星到 - healthy heart


好多謝Mi 幫忙, 幫豆b從澳洲訂順勢療劑保護心臟,
比咗我好大support; 令我喺呢段無工人幫手, 又忙又亂嘅日子, 少咗好多煩憂, 衷心多謝呢位好朋友!

自從豆b上次病發, 我加倍小心, 盡量留心唔比佢激動失控, 日子算係無驚無險咁過喇; 希望加埋以上藥物嘅幫助, 豆b唔會再病發!



因為我唔打算比豆
b麻醉做深入嘅檢查, 只可以靠臨床診斷喇; 尤幸無幾耐前聽心肺b仍屬正常, 就算係心臟出咗問題應該都屬早期現像(希望我估計無錯啦), 但願及時補救佢唔會急速變差啦!
佢脷仔嘅顏色仲靚過達達


我唔想佢食副作用大嘅藥, 我都係屬意
用順勢療法, 依賴勢嘅醫生幫我啦!
希望情況未變壞, 可以將佢心臟強化!

勢醫生建議比豆b食嘅藥好合我意啊, 睇過詳盡嘅資料, 我認為對豆b幫助極大, 我要比佢試吓!

充血性心力衰竭(即老年)心臟是一個肌肉器官,其唯一的功能是血液圍繞主體 - 供給身體的氧氣和營養組織。
心臟疾病 - 其發病可以是逐漸或突然 - 心臟的正常泵送作用的喪失,導致一系列的症狀,包括:•不願運動•更容易
•咳嗽•呼吸困難•蒼白或藍色的牙齦•昏厥或崩潰.
雖然有心臟疾病的許多可能的原因,這兩個常見的原因或者是由於心臟瓣膜的問題,或因與心臟肌肉本身的問題。
心臟疾病一般是在老年犬更常見,但是,在某些品種是在幼年時更為普遍。

然而,好消息是,用其他的草藥和順勢療法與職業教育與培訓的有效形式診斷,然後尋求替代的自然療法,對於這種情況的前景從來沒有這樣好過。



療法嘅醫生建議比豆b用嘅healthy heart呢組藥當中, 共3隻formula , 我會跟指示比豆bformula 1配合低劑量食短時間, 同期用formula 2作補充, 長期服用; formula 3就買定急時備用, 不過希望永遠唔使動用啦!

formula 1迅速幫助緩解症狀以及配套影響或影響心臟功能嘅其他器官. 一旦動物情況穩定, 只須繼續用formula 2.(豆b依家係穩定狀態, 無再病發, 所以只須低劑量每日一次, 食兩星期就可以停喇)
而formula
2效益為增強心臟肌肉, 並有助於更好地流通. 配方支持補益心脾, 適用於改善心臟功能, 一般調理及治療心臟, 加強及穩定建設一體最大嘅循環. 
研究表明, 呢個配方能改善患慢性心臟疾病患者心臟功能, 增加神經衝動效率, 並防止心臟肌肉缺氧, 減少疲勞和呼吸急促.

formula 2係一隻有助於支持心臟肌肉嘅療劑, 可以加強改善心臟血液循環, 達達之前嘅抽筋, 會唔會係同一原因,  我開始有懷疑喇? 
我會餵埋達達, 反正一直都覺得佢脷仔嘅色澤麻麻, 有輕微瘀色唔太粉紅, 應該都係心嘅血液循環唔好喇! 
就比少份量達達都補充一下, 調理及強化佢心臟機能啦 !
波波無呢類病徵, 但願永遠都唔需要喇!





多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!