2015年10月1日 星期四

波波都抽筋


我説話無講得太滿, 我只係話波波無抽筋徴狀, 希望永遠唔會遇到, 我咁講都有錯? 老天咁都要罸我?

琴晩算係早瞓咗, 十一點半就上床, 家務繁忙仲要照顧呢3隻豬仔, 真係好攰, 我好快瞓著!
半夜一點多, 突然就聽到圍欄床度有波波發出嘅聲音, 以為佢要尿尿, 爬起身抱佢出厠板, 就見到佢手腳不自主咁彈跳!


成個人即刻清醒曬, 望住佢行到手腳不協調, 即刻將佢抱起, 佢縮起前手, 驚恐表情出現!
我抱住佢感覺佢全身僵硬, 眼仔瞪大口震震咁, 我知佢都中招!
唉! 我用心照顧3隻豬, 從無自滿無輕佻, 點解咁都要罸我面對3隻豬都要有抽筋, 一個都唔少?

我好小心觀察波波, 感覺佢同豆b有唔同, 佢情況同達達較接近, 都係發生喺睡夢中, 面部表情驚恐, 縮起前手唔正常咁走動!

即刻餵佢順勢抽筋藥, 跟住同佢按摩手腳, 可能呢個仔生性一向緊張, 佢唔似兩個女咁快放鬆;  見佢用條脷仔係咁舔, 無所適從!

我就抱住佢一直按摩叫佢唔使驚, 要放鬆!
波波完全回復正常都過咗半個鐘, 其實食咗藥佢手腳已經無繃緊, 係精神仲未恢復, 佢緊張嘅性格令佢返到正常狀態嘅時間拖長!

一隻一隻咁比抽筋進攻, 病發嘅情景我又最驚面對呢種, 每次見到我都手騰脚震, 即使之前面對過有晒經驗, 一樣咁騰!
琴晚驚到拎住樽藥都唔識打開, 要叫醒老公救命 :'(
 

比個寶貝仔嚇一驚, 兩公婆都唔敢瞓, 成晚眼光光真攞命!


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!