2015年12月29日 星期二

肖像畫 (w/album)

相片連結
請人為8寶畫咗肖像畫, 等咗差不多有4個月!
喺boxing day終於收到喇, 拎到返屋企, 開始仔細研究, 有好多
細節要修修; 我一向都要求高, 做得到嘅我一定做到好!

8隻寶貝都有唔同嘅問題要做, 一D係主人先留意到嘅小問題, 如果唔係自己嘅狗狗, 可能未必留意到!
但係自
嘅寶貝, 就一眼分辨到, 我當然無可能視若無睹, 唔修正我自己嗰關都過唔到, 所以一整日就描描畫畫, 忙個不亦樂乎!

當我一收到呢8張肖像, 感覺描繪得毛髮層次好靚, 但就欠缺咗生動, 無咗靈魂, 唯有自己加功小執啦!
修改完感覺較好,  可能呢D純係個人感受, 不過我呢D要求咁高嘅人, 其實自己都知係好麻煩, 哈哈哈~


放咗原稿落相部, 大家有無睇得出有過嘅改動呀 ? ;)



要同大家分享, 幫3隻豬做咗幾個cushion,   做得好靚 :)
今年3隻豬都收到聖誕禮物, 不過呢3隻豬無福消受喇, 事關D食物太硬, 佢哋嘅牙仔搖
搖吓, 點咬吖 :')





多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!