2018年11月28日 星期三

超聲波高頻加濕機



天氣開始涼, 早兩日落雨仲開始覺得有D凍,  即刻要做好室溫監控, 暖爐拎出嚟準備好, 有需時可以即用, 我緊張大師身份又出動😁!

兩隻豬仔今年呼吸道都唔好, 波波都仲係有兩聲咳, 多數係朝早起床出廳食早餐時觸動, 可能廳房氣溫唔同, 年紀大咗佢氣管越來越敏感, 我諗要做多D保護; 達達都係有流鼻水打乞嚏, 搞到面仔毛毛紅紅, 可能manuka honey + liposomol vit c幫到, 佢係好咗D, 無以前咁嚴重!




面仔紅紅毛毛笪埋晒



發覺天氣太乾燥時, 兩隻豬反應會差D, 每次開放濕機後, 都感覺佢哋會較舒服, 咁情況下, 凈係房間放個小型
放濕機唔滿足到我, 我想做得好D; 能力可以做到嘅, 我一定盡量為佢哋做好, 祇可惜好多健康問題人力無法操縱, 實在無能為力推翻自然定律!


同阿女講起想再買多個放濕機, 要廳房各放一部, 將全屋濕度做好, 出入
廳房時, 希望唔會刺激佢哋呼吸道; 今次想有多D function, 想有埋暖霧! 
阿女話佢舊年剛買咗部, 全新嘅都無開用過, D豬仔有需要就拎比我!
好開心阿女有咗自己嘅貓B, 都仲咁鍚兩隻豬仔, 兩隻豬仔好幸福😘!


不過用放濕機要小心,
有專家曾指出, 放濕機內嘅清水一旦受污染, 隨時變成放菌機, 嚴重可致肺炎, 甚至滋生可致命嘅退伍軍人症細菌, 所以要定期更換水缸內嘅水並清洗水箱, 我自己嘅做法, 一直都要工人姐姐每日清洗水箱同換過濾水, so far 都安全嘅!

放濕機亦不宜長開,  最好可以將
理想濕度設定好, 一旦達到目標就自動停用, 我房部細機仔就無得設定度數, 我要成日望住個溫度計靠自己手動操控!
都係咁講啦, 樣樣小心D, 安全為首要啦!





呢個
負離子, 超聲波高頻冷暖霧加濕機好啱我用呀, 可以選擇冷噴霧之餘, 其中說明最重要嘅一點, "ideal solution for potential respiratory problems, seasonal coughs & allergies"對兩隻豬仔極適用, 其實我用放濕機, 目的一直都係想咁嗟!
希望做好D室內溫差濕度, 對兩隻豬會有幫助, 希望佢哋會得到多D保護, 會過得舒服啦😊!





Product description

 Ultrasonic Humidifier LF4719

Our physical well-being depends on many influences. One of these is properly humidified room air. Unfortunately there is a lack in our mind in living and working spaces. Often especially during the heating season, the relative humidity falls below the recommended range of 40 to 60 percent. Also frequent airing good is nothing, because just the cold winter air can bind and strengthened only slightly damp the undesired effect yet. This low humidity can adversely affect the well-being of humans and animals. In addition, it may lead to diseases of the respiratory system in permanently dry indoor air. The eyes and the upper respiratory mucous membranes dry out and thus giving pathogens the opportunity to more easily enter the body.

Details:

* Noiseless in operation
* Capacity: 6 L
* Hot and cold steam function
* Adjustable humidity control
* Humidistat (automatic control of desired moisture levels: from 45% to 90%)
* Visualizer for ambient air humidity
* Timer function
* Deep Water Alarm
* Auto Power Off
* Operation Period: up to 60 hours
* Water Filter
* Suitable for rooms up to 30 m²
* Humidification capacity: 250 ml / h
* Ozone concentration: 0.05 ppm
* Voltage: AC 220-240 V
* Frequency: 50-60 Hz
* Power: 130 W
* LED indicator light
* Dimensions: approx 35 x 26 x 20 cm

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!