2019年2月15日 星期五

繼續K Laser therapy

相片連結



今日波波做第三次物理治療, 去到今次我先開始留意,
之前R哥哥有講過做K Laser嘅好處; 其實我以前根本唔知, 亦無做過research, 只係波波行得唔好, 我要再搵source去嘗試, 見到有comment話laser therapy幫助大, 即管試試!



一直都係屬意無入侵性嘅治療, 其實正路有好多方法可以試, 針灸, 脈衝, 按摩, reiki都應該幫到好多, 但我首要顧慮係波波肯接受, 強迫就無意思! 
已經咁大年紀, 唔想強迫佢, 亦相信迫出嘅效果唔會完美, 喺壓力下任何治療都可能會反彈出, 無好處!
其實以上講嘅幾種方法波波都曾經嘗試,  當中reiki阿女keep住有幫佢做, 按摩都算係比較接受, 其餘兩項都嚇到佢扯晒氣, 最後剩返Laser  therapy, 係最後出路可以有多一個選擇去試!







好幸運今次波波肯接受R哥哥嘅部署, 亦接受到
laser therapy, 雖然整個療程有配合復康運動, 做到某種伸展動作, 感覺佢有唔舒服, 但佢都肯忍住👍!
阿女一直有幫兩隻豬做reiki, 我當然會間斷做輔助性治療, 照燈, 場效應治療, 無針針灸唔會停止, 比起進取性嘅治療, 可能康復進度慢D, 但好過動手術一刀切落去啦😝 , 而且... 我真係唔敢比佢再一次麻醉, 無得考慮!




今日做到第三次
K Laser, 哥哥話佢後腿反應好咗, 做伸展時佢筋腱即刻脹住, 之前係無呢個反應嘅, 不過復健仲有一段路程; 其實早兩日已經見到波波行得扎實D, 之前佢後腳無力, 行到片吓片吓睇見個心翳住, 有進步已經較安心, 即使祇係些微好轉, 都比好大鼓勵, 我會堅持!









https://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2013/07/28/k-laser-benefits.aspx



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!