2019年3月1日 星期五

結構性問題



今日又帶波波見R哥哥, 再講及波波呢兩日出現嘅問題, 話佢pat pat 黐住個地下團團轉, 會低聲呻吟仲會叫, 好唔妥!
哥哥仔細檢查, 見佢將波波手腳搖來搖去係咁摸, 今次個仔超唔合作, 不但無笑笑口仲發惡啊!


哥哥話今次好明顯發覺波波關節移位滑出咗後, 無即時自動歸位, 其實呢個係結構性問題, 去到呢個狀況正路係需要
做手術定位, 不過當然要考慮各種因素, 年紀大細同健康問題!






今次波波出現坐住地下轉轉轉, 估計係佢膝關節移位後未能即時復位, 自己又企唔到, 又驚又痛所以叫咗出
!
係咁應該同click中順勢療劑無直接關係, 當然止痛同鎮靜都有幫助, 但主要應該係咁啱
個時候佢關節剛歸位, 所以放鬆落!

開創性治療我一定唔制, 根本唔敢再去博麻醉, 除咗考慮佢年紀同氣管問題, 仲要顧及佢個腎仔!








咁祗可以喺周邊幫忙,
因為膝蓋骨磨來磨去, 會做成關節炎會痛會腫, 知道情況後我可以用關節消炎嘅順勢療劑啦; 做laser亦有助舒緩關節消炎止痛, 肌肉放鬆; 再者就要鍛鍊強化肌肉, 但哥哥話其實在波波講有一定難度, 佢喺自己屋企浴缸浸水都唔敢郁, 因為波波睇唔到, 用唔到相關配套;  例如最淺易嘅跨低欄運動波波做唔到, 慢速跑步機對佢都無用, 要波波踏上一個會郁嘅地下感覺有幾恐怖...





幫呢個皇帝仔, 祇可以好被動, 打骨針肝腎有問題嘅唔適
合, 只可以考慮做laser, 艾灸, 紅外線, 按摩, 無針針灸....凡此種種, 希望保住佢唔好有關節炎, 再百上加斤更加痛!
哥哥今日有教我如果波波關節滑出點幫佢歸位, 希望我做得到啦, 但我有D驚啊😱...
不過驚都要頂硬上啦
, 為咗個仔😓!!!!




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!