2020年10月22日 星期四

再世為人


估計唔到一個抱枕可以咁大魔力, 每晚抱住波波枕心靈得到好大慰藉, 感覺
溫馨踏實; 不過抱住波波枕會偶有剎那失神, 感覺疑患疑真.....
但呢個抱枕令我每晚都好好瞓(雖然我好夜瞓), 我甚至醒咗都唔想起身, 就咁賴喺床上同達達一齊瞓, 可以瞓完又瞓, 一直瞓...
真係好奇怪, 以前我祇有失眠, 想瞓都唔瞓得, 依家竟然可以日瞓夜
瞓隨時瞓, 祇係瞓完都覺得疲乏!





只有瞓著先可以消耗無咗波波嘅空虛時間,
瞓著先可以停止對波波嘅想念, 抱住波波枕瞓可以慢慢撫慰我嘅傷心, 希望瞓飽後我可以再世為人!

早幾日睇咗一個直播, 題目係'失去' , 一個鐘裡面講咗好多, 而最入我心嘅係呢句'lost is life, life is lost'!
其實活到今日, 大家都明白、清楚, 活著每一日都面對失去,
失去摯愛會傷心難過係正常事, 人有七情六慾係正常不過, 就算失去一件心愛嘅物件都會唔開心!







唔同嘅人會有唔同層次處理情感得失,
而每一次失去都有唔同感受, 對我來講今次失去波波, 要更努力
調整我嘅傷心!
再次睇返自己之前轉貼嘅呢篇
"面對失落", 感受特別深!



2019年排期做3隻豬仔嘅黏土公仔, 店主話手作成品要等兩年半, 我明白手工制作得一雙手, 訂單多當然要輪候; 我偶有上佢網頁睇吓其他制成品, 琴日睇到店主概歎自己狗狗
老化速度太快, 快到佢一直在後頭追,不敢想像離別嘅到來....
然後大家舒發寶貝離開嘅感受, 我搭咗句口, 但見到佢回覆我眼又浮起霧氣, 真難受!


離恨恰如春草,更行更遠還生  - 《清平樂》李煜






轉貼:facebook 羅乃萱專頁


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!