2020年10月20日 星期二

離別週年 (w/mp4-不棄不離)


親愛嘅豆
b, 直到今日, 你離開咗我4年喇, 離嘅週年, 今年有啲特別, 因為波
b細佬都上咗彩虹橋, 你哋相聚了嗎?相處得好嗎? 無論以前點鬥嘴、打交, 無媽媽喺身邊嘅日子, 一定要相親相愛, 互相關照!
波波性格唔似你咁灑脫, 佢怕事又緊張, 家姐你要幫媽媽對佢多加照料!







波波走咗
個月,  我叫自己要振作、
要釋懷, 好多人話沉淪喺悲傷係病態, 時間耐咗就會忘記晒....
人係好健忘, 時間係可以幫助淡忘, 但失去嘅感覺唔會消失, 刻骨嘅愛都唔會遺忘!
豆b,
即使你已離開咗1460日, 我都從未無忘記你嘅古靈精怪!



要乖, 要和和氣氣互相扶持



其實, 呢個世界上根本無不帶傷嘅人, 我亦好清楚真正可以治愈自己嘅亦只有自己, 我已經好積極好努力每日虔誠頌經文, 當專注嘅時候確實可以平靜片刻, 只係, 仍有好多好多失落嘅時間....

呢段期間,
會不由自主回憶同你哋一齊生活嘅好多片段, 記起我一話去街街, 你兩姊弟就會開心圍住架車仔兩頭跑, 達達就企到老遠翻白眼
!



回憶從內部溫暖你,

同時也會從內部劇烈的切割你!
                             ——— 村上春樹  { 海邊的卡夫卡 }



mp4不棄不離

 


網上睇過一段話:「宇宙多麼努力的安排我們走到彼此面前, 所以千萬不要因為心臟痛痛的忘記了, 愛才是我們相遇的目的!」

媽媽點可能忘記你哋? 我亦相信你哋唔會忘記媽媽, 我好期待重逢嘅剎那, 但當日子未到時, 可否同細佬返來探吓媽媽? 舒緩一下我嘅牽掛!



Thank you, my beloved twins💕


唔知幾時開始, 喺不經意間, 染上咗熬夜嘅習慣; 波波離開後, 我愛上咗喺深夜時戴上headphone靜靜聽歌, 聽咗好多好好聽嘅歌, 忍唔住用咗一個又一個視頻, 都係感情舒發嘅一種吧; 然後傻傻咁發呆一直到夜深, 理性知道係時候要上床, 但又眼光光唔想合上眼; 心裡面總係有所期待, 但又唔肯定有乜嘢要期待, 一種朦朧迷糊嘅感覺, 每個深夜都偷襲!

或者, 深夜時間係最難捱過刻骨嘅想念, 原來, 傷心一直都在從來無離開, 祇係我無勇氣再面對, 選擇唔面對吧!




夜深喇, 媽媽剛為你哋播放咗柔和嘅lullaby, 你哋要乖乖好好瞓覺!


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!