2014年9月25日 星期四

it's hard to say goodbye (w/album)

相片連結

加拿大嘅妹妹即將離港喇, 原來一轉眼佢已經番咗嚟有3星期時間,時間真係過得飛快;今晚會同佢食farewell dinner,  姐姐仲會多停留幾日,  然後再farewell佢, 仲有病重嘅姐姐....佢餘下嘅日子都正在count down! 

人生面臨無數悲歡離合, 最難嘅係面對別啊! 
it's always hard to say goodbye😭




一連兩日頻撲跑醫院, 咁嘅步伐我好唔慣, 仲有好大心理壓力, 夜晚都好難瞓覺,  最慘成身肌肉酸痛晒!
原來我咁唔噤挨,  跑兩日就
到謝晒!

今日要休息吓, 聽日再繼續跑, 情緒唔好影響健康, 我會將所有唔開心放下, 今日同3隻豬仔出去行吓; 3隻寶貝係療傷良藥, 有佢哋陪伴我心情唔太差!

今日都好熱, 還好有風吹吓, 3隻豬仔出去好開心啦!
慶幸3隻豬仔
近排身體算聽話, 唔係我真係分身難喇!


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!