2014年9月27日 星期六

記念安安 -安安篇 (w/album)

相片連結


3隻豬生日會後不足一個月, 又到安安嘅忌辰, 每諗起安安, 都會掠過一陣心痛, 對佢實在有虧欠感!


未養3寶嘅時候, 只得安安一個, 真係萬千寵愛在一身, 接咗3寶番, 關注即刻降溫, 但安安並無怨恨, 係咪性格真係天生?
越諗起安安嘅大方, 就越覺自己難辭其咎, 點解安安可以全無妒忌, 仲每日都笑面迎人?


要向豁達嘅安安學習, 時刻保持心情愉快

如果換轉呢3隻豬, 就又話心理不平衡, 要唔係妒忌打交, 就係匿埋唔開心啦; 回想安安咁貼心, 我真係好幸運, 只係當時自己眼盲心都盲, 實在有偏心; 所以每諗起安安, 心裡面都有歉疚, 尤其比較起呢3隻豬仔, 明顯體會到佢哋性格係有好大區分!




 


安安, 媽媽當日真係身在福中不知福, 有你其實太幸運, 你嘅付出媽媽理所當然咁接受, 仲以為自己已經係一視同仁; 點解當日我無諗3寶番你原本有嘅會被分薄? 點解我無從你嘅角度去諗?


安安同後來加入嘅3寶相處融洽


不過我知道安安好豁達, 你一直都開開心心, 同3寶相處融洽, 甚至後來都仁慈對待豆豆, 波波同達達呢3隻小魔怪!


安安同3隻豬仔佢離開前嘅20日仲好精神!



安安, 媽媽並唔擔心你喺彩虹橋上嘅生活, 你生性善良又肯付出, 相信你一定有一大群欣賞你嘅朋友; 而我深信我家5寶一同大家相處無難度, 因為會被你樂觀嘅態度薰陶!



安安媽媽真係好想好想再比你一個擁抱, 你要乖乖等我, 那日再重逢!




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!