2018年4月21日 星期六

望眼將穿 - CBD oil (w/album)


相片連結


望眼將穿, 等咗咁耐, CBD oil 終於寄到!

即刻比達達試用, 我無期望見到效果,  無可能咁快知道啦; 已經預咗一般需要4至5個月時間, 先會知道對個別情況幫唔幫到, 但起碼都要知道達達身體無排斥 , 呢隻supplement先可以用!

訂購前睇過好多資料, 因為達達肝酵素偏高, 佢用唔用得呢隻做補充我一定要知道, 結果搵到呢篇資料, 只要唔過量, 我可以放心去用!

CBD & Liver Diseases – A great potential for Treatments


跟住就要確定劑量, 睇到每個網頁都有強調, 要從細劑量開始, 循序漸進
!
然後又研究達達劑量要比幾多, 有D產品講到唔會過量好casual, 我有D無所適從; 又有D好大路, under 15lbs都係同一個份量, 我感覺有D紕漏, 唔係咁好, 因為達達真係細身, 我一定要小心, 萬一食過量就無回頭路!







終於揀選咗呢個品牌, 都符合正常需求:
  • 100% Organic hemp-based phytocannabinoid (CBD)oil
  • Formulated for dogs, cats, and horses (see dose guides above)
  • Full-spectrum phytocannabinoidobtained via cold CO2 extraction
  • 3rd party lab tested for quality, safety, and efficacy
  • Organic Hemp oil sourced from Germany & U.K.
  • Organic Hemp extract sourced from Oregon
  • Extract derived from mature hemp stalks & seeds to be legal in all 50 states
  • Contains zero chemical or pesticide residue 
  • 1% THC = Non-psychoactive = NO "High"
  • No additives or preservatives
  • 100% natural



而最令我放心, 係佢哋編配份量頗嚴謹, 除咗有列表比你去跟, 甚致你可以因應自己動物嘅體重去計算用量, 好認真; 仲有表格提供比自己嘅獸醫, 如果狗狗用緊處方藥物!
已經check 咗同甲低藥無相沖, 達達依家亦無用其他處方藥喇!


達達計算後嘅用量, 一般服用每日兩次


見到CBD oil對達達需求有幾種
都適用, 例如對神經系統, 抽筋, 提升胃口,  腦退化等都啱用; 仲可以舒緩關節痛, 對心臟都好, 可以保護血管免受損傷同擴張動脈,  幫助不規則嘅心率; 睇咗好多用家嘅feedback真係好鼓舞, 希望達達會接受得到啦!
https://holistapet.com/12-amazing-benefits-of-cbd-oil-for-dogs/

https://barkavenue.co/benefits-of-cbd-for-pets/


https://apple-wellness.com/cbd-oil-for-dogs/







今日都收到為波波訂購嘅門擋, 自從佢睇唔到好似行唔到直路, 總係行行吓就偏離軌道, 我好怕佢會撞到; 雖然角位已經包咗防撞膠, 但門要開關真係包唔到, 幸好阿女知道有呢D產品, 咁即刻訂購又好快收到!
依家波波漸漸適應有好大進步, 已經識去適當位置尿尿, 亦行得比以前好, 有埋呢D門擋我就可以比較輕鬆, 唔使雙眼跟隨住佢每一步喇!

有時覺得好奇妙, 每次覺得已經無嘢可以再做, 好似走到無路, 但又總係會喺適當時候, 有新資料比我搵到; 原來窮途未必係末路, 感恩上天每次都一步步帶領住我要點去做🙏!




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!