2018年7月27日 星期五

都係要等



波波仍困籠, 有我喺身邊佢可以上大床照針灸筆, 呢個仔唔知搞乜東東係都要我擔心!

我見佢喺籠內可以企同行, 仲可以舉起隻痛腳痕, 上大床又可以雙手抓枕頭扮葉問, 好自然一D都睇唔出有缺陷; 但當我放佢落地開餐, 佢明明係可以企到,但企一陣就縮腳, VV時單起痛腳都好似企唔穩, poo poo嘛仲頭痕, 轉兩轉坐低唔肯起身😰!





應該都係未好返, 但佢無表現痛感, 應該心理因素都有影響, 咁當然腳仔未康復係主要原因, 除咗比佢盡量休息, 加上做吓物理治療都衹有等!

朋友狗狗甩骹咁大件事都係等自我康復機能, 我又唔會比波波用西藥, 佢對西藥反應太敏感, 有得揀我少樣擔心啦; 除咗等, 都係等!




達達都麻煩, 佢乞嗤咗兩年都唔知點辦, 最初打
乞嗤係豆b嘅專利, 幾時開始達達都有呢個麻煩㗎??? 

西醫話敏感, 但用敏感藥完全無效, 亦試過咁多自然療法, 情況照舊都無晒辦法; 阿女早前睇開順勢療法官網, 即時幫我訂咗一set藥, 佢話希望click中啦; 以前見唔到有呢組藥, 有嘅我應該一早就買啦, 朋友Am話藥廠出咗好多新配方, 可能呢set都係新組合, 祇因自己又忙又懶啃資料, 有所錯失; 好彩咁啱阿女有嘢搵, 又注定達達有運! 

超心急, 每日keep住tracking, 知道已到港我即打電話到郵局詢問, 問吓幾時會派送; 好多謝郵差, 原本應該傍晚派, 但知我心急, 轉咗比我早上嗰round, 真好人🙏!
估唔到香港郵政服務咁好, 幾次電話跟進, 超有禮貌, 有問有答👍 !
一個小小調動對我幫助好大, 依家要出去餵貓貓, 試新藥我要睇到實, 唔知有無不良反應嘛; 夜間更唔敢試, 萬一有敏感要睇急症都麻煩, 所以每次用新嘅療劑祇會喺日間; 如果傍晚先送達, 又要等多一日先用喇!
本來一日半日分別唔太大, 但可以的話當然希望幫到個女早日舒服D啦!



未知效果,  順勢廠方有講舒緩呢D情況都要時間, 藥樽上標明"Full healing can take months, but each week you will see improvement, '咁應該會見到一日比一日好轉, 希望係啦;
無得急, 都係要耐心D等喇!
呢set藥嘅説明徵狀大部份同達達脗合, 我寄以厚望今次幫到啦!

事實達達成日咁乞嗤影響好大, 最明顯影響到食慾, 近來食得唔好, 唔餵唔肯自己食喇; 順勢網頁有講, 原來扁桃腺腫脹都會影響鼻仔, 我睇形容又同達達表現好相近, 希望呢set藥幫到達達啦!
自從加咗一隻順勢藥後, 達達再無抽筋, 我對
順勢療劑期望更大, 祇要click中係一定有效, 不過順勢藥細分好多種, 唔容易撞中😅!




Nasal or Throat obstruction
(polyps, infections nose and throat, enlargement of adenoids-tonsil, nasal papillomas or nasopharyngeal benign growth-inverted papilloma, or chondroid)

Blocked Nose - partial or completely blocked
polyps in nasal passage or throat, blocked nose with loss of smell, bleeding polyps, enlarged and infected adenoids in-throat-nose area which is the two most common problems affecting the tonsils and adenoids are recurrent infections of the nose and throat, and significant enlargement that causes nasal obstruction and/or breathing, swallowing, and sleep problems.
Signs and Symptoms.~  blocked up nose a runny nose~  postnasal drip (although its hard to see with cats - if it's clear dripping)~  nasal stuffiness~  nasal congestion~  reduce a sense of smell~  breathing through the mouth~  sleeping problems~  snoring - loud breathing noises 



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!