2019年4月13日 星期六

脫水發酵山羊奶


每晚都會比兩隻豬仔飲湯, 兩隻豬仔飲唔同材料, 大前題係要適合, 但最緊要係佢哋接受!


達達豬好嘴刁, 唔鍾意嘅係迫唔到, 就算用針筒餵咗落口佢都會吐😣, 但bone broth佢接受得好好, 我最開心係睇住佢每次
飲到咕嚕咕嚕, 一口氣飲清用最高速度! 


波波就唔敢每晚都比呢個湯, 骨湯磷高, 對腎唔好, 太多膠原蛋白要腎仔分解都大消耗, 不過我無一刀切, 一星期都比佢一次, 有少少滿足好過無; 波波每晚會飲四神湯燉鱷魚肉, 對腎同氣管都好!



達達慣常舉動, 對新嘢接受有D難度


琴晚無比兩隻豬仔飲湯, 試吓新買嘅羊奶, 當我一打開罐蓋, 騷味攻鼻而來, 比我之前買過嘅牌子勁好多啊!
都有D擔心佢哋唔接受, 但竟然意料之外, 兩隻豬都大愛, 一口氣清兜!!!


睇咗好多資料, 經過
發酵嘅羊奶相對更好, 對波波
腎功能不全更適合, 而呢隻羊奶有唔錯嘅成份, 仲有豐富嘅消化酶同益菌, 比兩隻豬仔飲用我有更大信心!


Nutritional Info Ingredients
Dehydrated Goat's Milk, Dried Aspergillus Oryzae Fermentation Product, Dried Aspergillus Niger Product, Dried Trichoderma Reesei Fermentation Product, Dried Pineapple Fermentation Product, Dried Lactobacillus Casei Fermentation Product, Dried Lactobacillus Acidophilus Fermentation Product, Dried Lactobacillus Rhamnosus Fermentation Product, Bacillus Coagulans Fermentation Product.








雖然係咁, 唔敢每晚都比佢哋飲, 波波仍需節制蛋白質吸收, 唔可以過份;  而且兩隻豬都要體重管理, 增磅對達達個心唔好, 對波波關節負面影響更甚, 唔可以唔留神, 總之適量換吓口味, 有益又唔傷身啦!




試過後飲到唔停口


https://simplewag.com/goats-milk-for-dogs/


https://www.dogsnaturallymagazine.com/goat-milk-for-dogs/

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!