2019年4月7日 星期日

清明前後



阿女今日回港, 返來食晚飯時去廁所, 然後打開門輕聲叫我, 我問乜事? 佢就對我招手, 嚇我一驚以為佢身體有唔妥! 

點知佢指住個窗叫我望, 我就見到有隻飛蛾, 我衝口而出大叫豆b, 你咁乖女真係返來探我!


阿女話清明前後, 係咪真係會返來, 問我點知佢係豆b? 唔係其他狗狗返來探我!

我好肯定答, 一定係豆b, 佢一向習慣陪我入廁所, 剛好前幾晚我深夜如廁後, 突然對佢好掛念, 仲坐咗出廳抱住佢個咕𠱸, 貼住面同佢講, 媽媽好掛住佢, 可唔可以返來探吓我!

今晚望住窗外小小一隻飛蛾, 我手臂嘅毛管突然
起晒, 我望住佢唔敢開窗, 怕佢會飛走咗, 但又想開窗比佢返來啊; 但當我一有呢個念頭, 佢就即刻唔見咗😖!


我知呢隻小小飛蛾一定係豆b, 無耐前同阿女傾談間, 無啦啦莫明其妙話題又扯到佢身上!
我哋講起豆b性格嘅轉變, 從剛剛跟我時嘅禮讓(其實佢可能未適應, 亦好聰明要
觀察吓情況😆), 到後來變得主動, 慢慢學識爭寵...
記起從前我會拍手, 張開雙臂叫波波過來, 豆b唔理係咪叫佢, 一定會搶先, 光速咁跑來衝到我前面, 要同細佬勁賽快佢一線! 
阿女話佢好直接, 性格單純光明磊落, 想要咪要囉, 唔會扭扭捏捏😊!

今晚, 又好掛住豬豆, 佢已經離開咗我兩年半, 但每諗起佢嘅形象都恍如作天, 點可能已經無抱過佢快三年?
以往每次想起佢都會鼻酸, 唯獨今晚, 我一路想一路嘴角帶笑!
再次攬實個抱枕閉目回想, 就好似返到從前... 

豆b, 無論我哋相隔幾遙遠, 媽媽對你嘅愛就越來越濃烈😍😘😙?






多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!