2019年4月3日 星期三

輔助舒緩 - 膝關節異位 (w/video)


video 19.02.19

video 19.04.03


今日見到P姐姐嘅一篇post, 徵求佢同意後同大家分享, 有膝關節移位問題嘅朋友仔, 可以考慮做吓
按摩復健!

我都有同波波做按摩舒緩,不過個曳豬仔唔係每次都肯比我掂, 唯有不斷嘗試, 總有撞啱佢心情好嘅時候, 就可以跟住P姐姐以前教我嘅方法去做, 衷心多謝P
姐姐過去嘅指導提點, 我可以自己就住隻豬仔左捏右捏😜!
依家想請P姐姐幫忙好難, 事關復健中心對我嚟講, 實在路途遙遠!






正如文章所講, 物理治療唔可以替
正統醫療, 呢類治療性質係輔助, 亦唔好期望好似打針咁即時見到效果, 要有耐心去打持久戰; 持之以恆都真係幫到好多, 而且目前復健醫學有咁多選擇,  減低更惡化嘅機會又提高一線!

波波膝關節移位問題, 我都係傾向用復健治療,  慶幸今時今日可以有咁多其他選擇, 可以因應自己身體情況做篩選!
今次都用咗好耐時間幫波波做復健, 亦做咗好多不同嘅另類治療, 到今日先見到佢有少少好轉, 衹係好少少咋, 距離康復嘅路仍好遙遠!

放咗兩個短片, 之前曾經差到不得了, 見佢行到咁真係好可憐, 到今日經過大家嘅努力, 終於有一缐曙光顯現😊!
唔敢讚😉, 小器豬超麻煩, 繼續加大油往前行, 衹求keep住平穏就如願!


狗狗病例分享 “ 膝關節異位 ”
如發現狗狗有跛行、吊腳、輕跳、不喜歡走動,有可能是膝關節移位啊😢
膝關節異位是膝蓋骨從正常的位置向內側或外側移位,遺傳學上視為隱性多基因的先天遺傳性疾病,但有時後天的創傷亦會造成病況的發生。
膝關節異位是狗狗最常見的疾病之一, 其中有75 %的病患向內側移位,50 %病患則是兩腳後膝關節皆有往內側移位之情形。

近親繁殖造成這個疾病遺傳有很大的關係,先天上的股骨滑車窩太淺、肌肉排列不正確、或骨骼角度不正確等等因素,導致膝蓋骨很容易就脫離位置,導致膝蓋骨滑出股骨上的滑車窩,一般根據滑出狀況,小腿骨會旋轉、異位,分級程度分為四級。

膝蓋骨緊緊連接髖韌帶及縫匠肌,兩者隨著異位程度而向內或外,導致後肢屈曲未能正常步行,復健按摩可令髖韌帶及縫匠肌慢慢歸回正確位置,改善後肢步行姿勢,舒緩痛楚。
復健按摩是輔助舒緩性質,並不是醫治,如發現狗狗有任何急切性問題,請先向獸醫作檢查。


原文連結:寵健絡寵物復健中心

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!