2015年2月27日 星期五

乾嘔

還好精神尚算唔錯

琴晚半夜聽到波波作嘔嘅聲音,  即時跳落床檢視情況, 見佢有嘔嘅動作, "chok"吓"chok"
咁, 但就無嘢嘔出嚟;   乾嘔完後佢就瞓過,  但我就眼光光等天光 :(

今朝早唔比佢食早餐, 要觀察吓佢嘅狀況, 但餵咗佢食一次 slippery elm, 希望有幫助啦;  到咗9am左右, 佢又
嚟過, 都係乾嘔, 有聲音有動作, 但仍然係無嘢嘔
出嚟!
咁情況我連午餐都唔敢餵喇, 但又唔知係咩原因, 呢個仔又要我擔心!



一連兩餐都無比佢食, 困咗佢入房, 唔使見到兩個女有得食佢就禁食咁陰功啦; 放咗
落圍欄床, 佢猛跳猛吠, 咁都好, 起碼仲有食慾同精神!

之後拎晒D順勢藥出
嚟睇睇, 睇吓有咩幫到我!
但望
嚟望去都無for乾嘔嘅狀況, 無計! 
試吓上網搜尋,  睇吓有無相關資料對呢個症狀有幫助, 好幸運睇到一段訊息!
文中提及可能狗狗係上呼吸道問題, 而氣管咽喉有不適, 想藉住嘔吐將卡喺喉嚨或氣管嘅痰液嘔出
嚟, 一般主人見狀誤以為係嘔吐!

如果係咁我可以嘗試用順勢藥, 幫助佢上呼吸道嘅感染問題喎, 等我跟住指示咁去餵
啦!
到咗下午4點幾, 又見波波再有嘔吐嘅動作, 不過今次嘔咗好多痰出
嚟, 即係白色帶泡狀嘅黏液!

波波嘔吐後似係舒服咗, 咁情況又唔想佢太肚餓, 就餵咗一茶羹晚餐比佢囉!
見佢無再作嘔, 一個鐘後再餵一
羹, 少食多餐慢慢試試點做係最妥!


聽到廚房有聲喎

快D去睇吓係咪有嘢食

坐喺廚房門口等食

得一茶羹, 好快食晒 :(

唔夠喉個樣好唔like, 仲唔比抹嘴仔 ;)


期間補充咗寵物保曠力gel,  keep住體力, 再定時餵氣管藥, 仲有聞氣幫助, 等痰液可以鬆咗, 希望咁可以平安渡過, 唔使又見醫生哥哥啦!

養呢3隻豬, 真係此起彼落無日比我好過, 總係要我擔心多多 :(





 

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!