2017年5月26日 星期五

色光針灸


同朋友傾談, 大部份話題都集中講狗狗, 月前無意中
東拉西扯, 同朋友H講及各種另類治療, 有講到色光治療針灸, 又講起我枝色光針灸筆, 原來...佢都有😆!

仲好意外佢竟然有我一直想要嘅紫色, 我話我都好想擁有, 因為波波情緒好飄忽, 我好想試吓係咪幫到手; 再者腎主水, 主黑, 骨, 主髓, 佢兩種狀況都適合, 但要再買我又叫自己要忍手, 就擱置咗喇!

原文連結: 生物光譜 細胞的原始動能

1)紅色光/具有激發活力的特色功能,可以釋放被閉鎖的深沉能量,予以新的感應,促進功能衰退或遲鈍的細胞恢復正常。中國古醫典記載紅色對應於心臟,依據我們的臨床經驗,紅色光譜確實能促進心腦血管的機能。
2)藍色光/具有平穩 、冷靜、聚焦的特色,可以穩定器官組織的能量,重新調節亢進、激動的器官細胞功能,恢復有條理及平衡的功能。在綠能整合療法的臨床經驗中,發現藍色光譜有助於肺功能、支氣管呼吸系統。
3)黃色光/具有調和、明亮的特色,可以激發衰弱的細胞,還能放鬆過度僵硬的組織,並提供能量、增強鎮定性。中國古醫典認為黃色有助於胃、十二指腸、胰、脾臟等消化系統,而臨床的應用上,對於胃潰瘍、十二指腸潰瘍、糖尿病等消化性病變,具有不可思議的療效。
4)綠色光/具有平衡、沉著的特色功能,維持生理和精神之間動力能量的平衡,保持深沈的平靜,減輕緊張和疼痛的症狀。中醫古醫典認為綠色利於提升人體的肝細胞功能,我們於臨床上,以綠色光波用於脂肪肝、酒精肝、肝炎帶原者的輔助治療,經過5~10天治療後,即能得到難以置信的效果。
5)橙色光/具有恢復活力、溫暖與激勵的特色功能,比紅色更加溫和的作用,逐漸增強體內能量,並啟動與振奮那些停滯的細胞功能作用。臨床上,用於增強臍輪能量與腎區能量。
6)紫色光/具有穩定、平和、傳遞能量的特色,可以放鬆緊張與減輕壓力,平息嚴重的憤怒情緒中醫認為「腎主水、主黑、主骨、主髓」,然而,黑色沒有任何光波或光譜。專家發現屬黑色系列的紫色光波,對於腦部、腎臟及泌尿系統的功能有所助益,所以在臨床上,紫色光常應用於失眠、憂鬱等腦細胞缺氧病狀的輔助治療。


今日我哋又相約聚舊, 佢話要送我小禮物, 多謝佢將我嘅喜好放上心, 我好鍾意份禮物; 但最令我意外嘅, 佢竟然帶同枝紫色針灸筆, 叫我拎去比波波試吓; 我再三婉拒佢都堅持要我拎走,  話又唔係唔使還, 比波波試用吓之嘛!
推推搪搪交著狀態下, 我最後都比佢嘅誠意溶化, 就帶返來比隻豬仔照吓!
我都真係好幸運, 認識到嘅朋友大部份都付予真心, 朋友貴乎互相幫忙, 交往誠實!






波波真係算好乖, 亦可能佢夾, 同佢照紫色佢好享受, 近排照紅色佢一定走, 可能身體決定佢哋乜嘢情況下去接收!

希望波波有得著, 情緒會放鬆, 腎仔都有補救, 唔好枉廢咗朋友呢份真心!
同一時間兩隻豬各取所需, 達達照紅色保心腦血管機能, 波波就試紫色, 有助情緖同個腎!





多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!