2017年5月13日 星期六

觀察力強 (w/album) - 竹絲雞雞蛋


相片連結

琴日又帶達達見老師, 我都想肯定吓自己嘅感覺, 達達係好咗好多!
達達係精神咗, 食嘢都算唔錯, 不過同以往有D改變, 唔鍾意飲湯, 年紀大咗胃口唔同, 又或者吞嚥時候有唔順暢, 都有可能影饗, 雖然呢個只係我嘅推斷, 但知道佢個腦仔有退化跡象, 我咁諗都好正常!





達達已經精神好咗


老師話腦退化問題佢可以幫忙, 有狗狗情況更差都完全可以逆轉個壞狀況, 何況達達只係好早早早期有些微跡象, 根本我唔講, 無人會知佢有異常!

好老實咁講, 我唔係好相信退化咗嘅腦仔有得幫, 但我仍抱有希望, 但求拖慢退化嘅速度, 已經係好大幫忙!  
老師話達達嘅智力係比較遲緩, 佢唔似波波咁精靈咁多嘢講, 好多時同佢溝通佢都唔識用說話表達, 老師都係睇到個圖象!

曾經喺某群組睇過有主人嘅分享,佢嘅狗狗就係有腦退化狀況, 狗狗身體好健康, 唯獨個腦有異常; 狗狗會不停轉圈, 癲倒日夜, 到最後惡化到無自主能力, 完全唔知要食, 要屙, 好悽涼😭!

我唔希望達達會去到咁惡劣嘅情況, 所以我要盡早幫, 有乜方法我都唔放過; 老師話reiki一定有幫助, 李醫生話達達用咗補腦藥會好好多, 佢情況輕微到根本好難察覺, 佢哋都讚我觀察力超強....😣!


每個人都無可能一帆風順無風無浪, 豆b嘅離開亦提醒咗我, 自然嘅定律係無得扭轉, 但求盡能力做到最好囉! 





 
用適當嘅食物, 提升佢哋整體健康, 再繼續做佢哋鍾意嘅bone broth牛尾濃湯😜!
A介紹我買竹絲雞蛋比達達, 睇過介紹真係好好喎, 一於比兩隻豬一齊分享!









竹絲雞雞蛋 - 蛋黃夠香

蛋殼帶暗青,的的骰骰,蛋黃色澤鮮橙,蛋白較稀身。膽固醇含量較低,有補身之效,曾被祖國挑選作為外交禮物。

簡介說明: 滋陰潤燥,養血熄風,最合病後及產後婦女服用

1、保持孕期健康,改善孕期食欲不振、消化不良、惡心嘔吐,改善睡眠質量,增進孕婦營養吸收,促進胎兒健康成長。促進產後恢復和彌補產後氣血不足,提高產婦抗病能力,改善調節產後體虛、惡露不淨和缺乳。

2、兒童厭食、免疫力低、不長高有明顯改善作用,食用後能促進生長、增強記憶力、提高智商,增強免疫力。
  3、中老年心血管、腸胃病、高血壓、糖尿病、甲狀腺腫瘤、失眠、抗衰老等有明顯效果,  能降低血脂、軟化血管,延年益壽等功效。


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!