2017年5月22日 星期一

再學深入D


 

阿女終於考咗試, 亦順利pass, 依家就等埋張IARP証書, 算係正式完成reiki level 1嘅課程, 不過好似我開心過佢 😉!
已經向level 2進發, 再學深入D!


琴日阿女同我講咗一件事, 因為牽涉到第三者, 唔方便公開言明, 但就令我相信阿女有收放reiki嘅能力!

阿女話仲要練習摸索, 仲有要記憶,  要慢慢一步步嚟!





但願阿女可以幫到兩隻豬, 年紀漸大
要面對正常功能衰退, 唔祈望可以逆轉自然現象, 但求可以slow down 步伐, 順利安穩咁行落去!

達達情況暫時都穩定
, 醫生叫我食完上次嘅藥, 無異常反應可以去配藥, 我會聽從醫囑繼續比佢食, 然後再比醫生評估, 再定療程; 目前佢已經食藥有18日, 無不良反應, 仲好似進步咗, 唔知係咪我主觀意願混淆咗自己嘅視聽😅!





不過阿女話佢左腦都係唔好, 同佢reiki時可以清楚辨認!
唉...無辦法只可以盡力, 如果可以幫到佢唔好成日頭暈頭痛, 已經係blessing!

媽媽我只可以勤力D, 幫佢練習多D觸感反應!




波波暫時都穩定, 我只係睇佢日常生活咁評估, 再睇埋佢表情; 見佢食得屙得行得瞓得, 已經好感恩目前嘅安定!
但願兩隻豬仔可以同我一齊享受多幾年生活平靜, 日後無從估計, 可以做嘅我一定盡力!







多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!