2017年5月20日 星期六

鍛鍊肌肉 (w/video)


早兩日同醫生有過溝通, 我覺得醫生開嘅藥對達達個腦仔有正面作用, 達達精神同食慾都幾好; 但西藥總係令我有D卻步, 我需要多D資訊!
醫生話
既然呢隻藥幫到, 建議要繼續, 食一個短暫時間等達達穩定, 就可以退出; 叫我唔使擔心呢隻藥有咩副作用, 坊間好多補腦藥都有加添其中成份, 依家有晒指引服用份量, 比自己去亂買supplement更好; 我接納醫生嘅意見, 唔會咁頑固, 況且睇過好多有關補腦嘅補充劑, 真係有呢個成份包含喺度!



google咗隻藥嘅介紹, 好唔錯😉!

一種用於改善一些老年跡象的藥物。 它的作用是增加血液流向心臟,大腦和肌肉。 
它用於缺乏能量或似乎空虛,不願意運動或對周圍環境感興趣的狗。 雖然你不一定能教老狗新的技巧,但許多老狗確實在風度和活動水平方面有明顯的改善。 
(其含有丙酰基線藥物)的作用包括開放氣道和血管,為腦,心臟和肌肉提供更多的氧氣。   
 它是一種安全的藥物,很少與任何副作用相關聯,您可以經常幫助一隻似乎“變老”的老狗。

呢幾日觀察達達好似無咩事, 胃口OK肯食, 精神亦可以; 阿女幫佢做多咗reiki, 亦感覺唔到有好大件事, 但
阿女程度尚淺我都驚會誤事, 請Ka再幫達達scan多次, 再傳心問清楚D!

Ka話達達無咩事喇, 頭仔有D緊緊哋, 叫阿女幫佢reiki吓就OK, 問過佢頭仔有無唔舒服, 佢識答之前有痛, 依家無事!
既然身體無大件事, 就聽從醫生建議, 比佢喺水中鍛鍊肌肉, 水中可以減少佢關節壓力, 希望可以腳震少D!


買咗個嬰兒泳池, 達達已經用咗兩次!😌
之前見FB有松松用呢個泳池, 咁啱醫生又有咁嘅建議, 叫達達游水強化後腿肌肉, 鍛鍊吓四肢!
第一次放滿水, 感覺佢驚D,  呼吸有D急有D怪聲, 我唔敢放開手要hold住; 祇係游咗分半鐘就抱起佢, 唔敢一下咁放肆😅!

video - 1


第二次嘗試放半池水, 
達達已經足夠浮力, 水無咁深佢表情輕鬆D, 我可以放開手比佢自己游來游去; 不過佢好似仲未識平衡, 游多幾次應該會好D; 今次游咗3分鐘, 循序漸進咁去!


video - 2



有嘗試放波波落水池, 兩次佢都嚇到半死, 連件救生衣都打甩咗去, 我放棄; 由得佢用對摩打腳跑平地, 唔敢迫佢😥!




雙手扶住都唔得, 波波嚇到半死!


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!