2018年2月12日 星期一

有心就事成 (w/album)

相片連結


同V傾談過後, 對管理波波健康有個大概方向, 個人比較安定!
一個人遇事真係要冷靜, 反正波波唔係急症, 我可以慢慢調整, 用佢可以接受到嘅途徑!
不過常人難免有思想上衝擊, 還好我每次都係初頭騰雞, 但尚算好快冷靜, 會接受現實, 再去搵可行嘅程式!



我會試用返西藥, 但用波波接受到嘅劑量, 希望調較到佢嘅蛋白尿去返正常水平,  因為呢隻藥同好多其他中西草藥都有conflict, 所以唔會亂加其他藥方去做呼應喇!
暫時用食療輔助, 等一切都安定, 再用其他做調整!
 

同V討論過後有一個概念, 有一個指標, 唔會心慌意亂似盲頭蒼蠅, 多謝V嘅support, 雖然條路係難行, 仲要摸索可能又撞板, 但正如V所講, 雖然艱難, 但當安定落, 有心就會事成!
多謝鼓勵, 為咗個仔, 我一定會撐💪!



上週末行寵物展有D離魂狀態, 根本無心機行, 見到咁大群人聚集有D煩, 多人嘅攤位我更怕; 叫阿女幫兩隻豬揀小食啦, 唔要高蛋白肉類, 風乾肉唔啱, 但要嚴選優質材料呀!
其實揀選佢哋嘅零食超難, 老人家無牙嘛, 要揀選嘅有局限, 結果揀咗3款餅餅,  有南瓜鬆餅,  雪山氂牛蜂蜜乳酪餅, 山羊奶蜂蜜餅餅, 店員叫我試吓, 天然食材人食得㗎; 我試過入口好鬆化, 希望豬仔鍾意啦!
結果得波波捧場, 達達唔吼, 試都唔肯試吓😩; 做人父母真係唔易㗎, 做毛孩媽媽一樣唔簡單!






多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!