2018年8月8日 星期三

往事如煙



今日喺FB睇到一個post, 毛孩媽媽在整理零食, 狗狗喺旁邊乖乖等候, 又令我想起從前....

以前當我坐喺餐檯前, 為3隻豬仔將零食
切, 豆b會飛快跑過嚟, 喺我旁邊轉, 又叫又跳!
波波就好disciplined, 轉兩個圈會乖乖坐喺我前面, 但個屁股仔唔貼地, 等到如箭在弦!









過去嘅幸福啊.... 已經永不復見😥!

豆b固然已經同我永別, 波波又失去視力, 都好少會轉圈....
達達對零食呢方面無太大改變, 佢係從來對零食無特別需要😔!









近來特別多感慨, 少少牽引都令我想當年, 莫非真係因為波波身體欠安康, 令我有困擾
?
琴日阿女幫波波做reiki, 佢話波波扯能量,  咁即係點?  佢都祇係腳仔受傷都咁大牽連😖?!

還好達達算平穩, 唔係話佢身體好, 祇係同之前無好大分別, 咁起碼無更差我已甘足願!







今日見到又一隻認識嘅狗狗離世, 當年有好幾次
同狗狗一齊上過studio拍照, 媽媽仲同我一齊去過入門課體驗靈氣治療, 唔係祇網上傾談無見過面!
朋友嘅狗狗離世帶起傷感難免, 睇返多年前10隻狗狗嘅大合照, 已經有細半數上
咗彩虹橋, 諗起從前, 往事如煙, 隨風飄遠....




4位小天使又可以喺彩虹橋上再見!



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!