2018年9月11日 星期二

中藥補充品 - 腎興, 健心, 養氣



幾日前收到
從台灣寄返來嘅中藥補充品, 今次買比兩隻豬主要想比波波補腎, 達達就處理佢嘅乞嚏同補心!
好多例証都反映佢哋用西藥反應大, 體質唔配合, 我真係好怕重蹈覆徹, 好似以前叻叻咁, 用西藥左修右補, 最後所有器官如骨牌效應咁冧!
都明白有時無得揀, 唔想放棄就要挺住向前行, 兩者取其優係必然選擇, 但仲有退路時我希望有得轉彎!




停咗比達達腦退化
西藥後, 肝指數有回落, 呢隻藥用咗超過半年, 佢表現分別唔大, 反而觸發咗肝酵素爆晒, 我對比佢哋用西藥真係有保留喇!  

可惜波波控制蛋白尿, 唔用西藥唔可行, 已經試過順勢療劑, 中西草藥, 結果不如人意, 唔控制好蛋白尿會加重壓力比個腎, 唯有死死氣用西藥啦!
但早前帶達達見dr. fung, 就連佢都叫我試吓幫波波減藥, 事實勝於雄辯, 身體有不良反應無得假嘛!

今次兩隻豬用順勢療劑之餘, 想加上中藥補充品輔助,
希望可以減少用西藥, 減得一分都得一分啦; 先比達達試健心, 低劑量嘗試, 但好似唔多夾, 唔知係因為用針筒餵苦藥佢猛掙扎,感覺佢呼吸急咗, 我有D擔心, 自己又怕會唔會藥方唔適合, 為安全計唔敢再用喇!
波波試腎興, 佢唔識吞膠囊, 拆開加水佢好抗拒, 強餵又好慘, 藥性夾與唔夾要咁餵都係難, 用咗一次都
係決定quit喇!
仲有一款, 要定一定神, 稍後再諗啦!


兩隻豬似乎都係夾順勢療法, 較溫和嘅選擇, 可能上天已經為佢哋做好規劃, 指引我條路要咁揀, 我祇要盡力做好本份隨心而行!

"跟著心中所想的方向前進, 路途就會顯明確清晰。”




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!