2016年5月11日 星期三

無痛針灸筆E-Acu - 微能量色光治療

兩種光波一齊照, 係特強效, 通常用於個人治療!

朋友Ka早前帶狗
去動物診所做特殊保養 - 色光治療, 診所set好電腦program, 放狗狗入籠, 用7種顏色光波輪流咁照; Ka話佢嘅狗狗照完後明顯腳步行得較為輕快, 亦去多咗便便, 可能係強化咗排毒效果, 亦加速咗血液循環!





其實呢類非入侵性嘅保養治療我3隻豬仔都好需要, 不過聽
Ka講都有好多狗狗排隊, 每次帶狗狗去都要輪候, 時間上嘅考慮都有必要.

我一向崇尚動物用自然方法去保養同治療, 知道有呢種色光治療就猛上網搵料, 睇到好多介紹!
原來色光治療覆蓋頗全面, 有用作美容同身體保養治療!

五色對應五臟
http://i-nature.uho.com.tw/articles3/4/378.html#.VypDcORipTD


其實Mi買新嘅針灸筆嘅時候, 佢有比link我睇資料, 不過我已經有iwand 比3隻豬仔照, 再買強效我覺得無必要, 所以我揀咗買能量鏈; 但再睇多D
介紹, 無意中竟然見到話將會出唔同光譜嘅能量筆, 呢樣我就好想要!

終於等到呢種色光能量筆喇, 呢枝E-Acu微能量
針灸筆, 最吸引我嘅地方係可以選擇不同顏色嘅光譜, 去配合自己嘅需要.


https://www.facebook.com/media/set/?set=a.855879007874552.1073741855.806586802803773&type=3

E-Acu設計有6個定點釋方光波, 可以覆蓋更大範圍, 唔需要不停移位; 因為可以將距離放得略遠, 3隻豬仔唔會感覺有不明物體, 好似就要篤到落
, 就唔會走佬, 可以無壓力咁享受colorpuncture嘅保養治療!



3隻豬我會用單一色光輪住照,  雙色係影吓相睇睇!


唔使頻頻撲, 又唔使花時間往返等候, 喺自己屋企範圍, 3隻豬仔會較易話為.
我揀咗加強版
微能量無痛針灸筆, 釋放6個紅色微能量光圈, 配合強肝嘅綠色, 揀綠色當然係因應豆b目前肝臟嘅需要!


綠色光/具有平衡、沉著的特色功能,維持生理和精神之間動力能量的平衡,保持深沈的平靜,減輕緊張和疼痛的症狀。中醫古醫典認為綠色利於提升人體的肝細胞功能,我們於臨床上,以綠色光波用於脂肪肝、酒精肝、肝炎帶原者的輔助治療,經過5~10天治療後,即能得到難以置信的效果。
(摘自/細胞日: P&M綠能整合醫學療法/九韵文化出版)|




紅色光/具有激發活力的特色功能,可以釋放被閉鎖的
深沉能量,予以新的感應,促進功能衰退或遲鈍的細胞恢復正常。中國古醫典記載紅色對應於心臟,依據我們的臨床經驗,紅色光譜確實能促進心腦血管的機能。
(摘自/細胞日: P&M綠能整合醫學療法/九韵文化出版)



http://www.holistic-healing-center.com/Colorpuncture-What-is-Colorpuncture-And-What-Are-The-Benefits.html




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!