2016年5月22日 星期日

一份支持


http://www.books.com.tw/products/0010644940
琴日一打開FB就睇到壞消息, 仲要唔止一隻毛寶貝離去,  加上昏暗嘅天氣, 心情壞得可以!
今日喺FB見有人推薦一本書, 我會搵搵經銷商喺邊處, 因為佢嘅介紹, 實在觸動內心深處!


原文連結


閱讀這本書的過程中,感受到了一份難以言喻的心理支持,以及作者對於動物那份深切的關懷。
如果你正因為寵物邁向晚年,處於情緒的谷底,這本書很適合你。


當你覺得難以繼續下去的時候請記得「這種情況並不會一直持續下去,因為寵物有了這種需求,則表示他要離開的時刻已經不遠了。當寵物需要照護時,正是他陪伴你許久的證明,那是他最驕傲的模樣;那是他活到生命的最後一刻,最值得讚美的模樣。」

單係睇呢段介紹就流眼淚, 點解近來情緒波動咁大? 因為豆b?
照顧一隻有長期病患, 年紀老大嘅狗狗有好多次
種煎熬只有自己知, 我唔怕肉身幾勞累, 我就係怕照護嘅日子好快過去啊; 精神嘅壓力大到好想逃避,  好想合埋雙眼咩都唔理!





好驚面對無可避免嘅日子, 雖然養狗狗嘅第一日就知, 佢哋嘅壽命只係可以陪伴我哋人生嘅一段短日子, 但當押上深深嘅感情, 就好難自持!

咁多年以來, 經歷一次又一次, 面對送別親愛嘅寶貝毛孩, 都係無例外, 傷心無休止!

我真係好需要一份支持,  我要好好咁睇吓呢本書, 要學習勇敢面對!





多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!