2017年2月24日 星期五

稍作歇息 (w/album, video)

相片連結


好勤力帶波波去做reiki, 琴日又去見老師; 波波琴日好唔合作, 坐唔定成日兩頭擰😖, 可能正骨時嘅熱力佢覺得難頂, 亦唔鍾意有個拉扯力; 但仔呀呢個已經係最溫和嘅療程, 唔做好脊椎會渾身唔對勁㗎, 唔該唔好浪費咗老師咁著力,  亦唔好浪費咗媽媽咁努力啦😩!

還好除咗做正骨, 做其他器官都肯坐定, 呢個仔十級無耐性!


video: 好正常咁食🙂🙂🙂

呢段期間波波已漸趨穩定, 無咩特殊分享生活平平,
解決咗最重要嘅問題, 係要佢肯食; 呢種日子係我一直渴求嘅風平浪靜, 雖然明白人有高低起跌, 但我都祇求有個空間可以稍作歇息!


琴日請老師幫忙, 睇吓波波同達達點解無咗以前嘅恩愛, 成日初而口角繼而想肉搏; 點知老師話佢哋係有鬥嘴但並唔惡, 嘈吱巴閉都係得把聲, 就算撲
撲去都係得個樣, 唔係真打唔會受傷, 呢種另類情趣唔係一個concern,  根本一個半斤一個係八兩,  無邊個屬強勢欺負對方,  由得佢哋自由發揮最妥當!



唔怪得比佢哋嘅花藥不大幫到忙, 係我誤會咗揀錯配方, 佢哋原來係耍花槍😂!
反而我自己用花藥好似幾穩當, 有少少無咁急進, 無之前郁吓就彈起咁緊張😌!


已稀釋咗我嘅花藥配方


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!