2017年2月14日 星期二

飛蛾仔 (w/video)

 


今晚, 晚飯時間, 突然見到有飛蟲, 我第一時間彈起
嚟; 最係蚊, 無用心絲虫藥, 最怕就係蚊呢種物體!

兩隻豬年紀唔細, 身體又多問題, 必要食嘅藥物已經唔少, 唔想再為預防添加藥物到身體,  去加重肝腎負擔咁無謂, 可以精簡嘅我已經盡量精簡, 必要嘅治療藥物就無辦法唔餵啦; 居家防蚊我用光觸媒燈, 夜晚兩隻豬瞓覺會加蚊帳, 雖然我好少見屋企有蚊, 但都盡量小心, 事關知道狗狗中心絲虫真係會攞命, 治療嘅用藥都好傷身體!
一見到有
飛入, 老公即開大個窗, 想趕隻"蚊"飛出去!


通屋飛, 都見唔清楚係邊類, 直到佢停咗落, 阿女話唔係蚊呀, 係飛蛾仔!
即刻叫老公關窗, 唔好嚇佢唔好驅趕佢!

已經好多次見網友在FB上分享過, 毛孩走後幻變飛蛾返
....   
我從來無諗呢D, 從無呢種聯想力, 但今晚呢個諗法好強烈, 我驚佢會係豆b, 唔想趕走佢!
 

阿女話呢隻飛蛾好活躍啊, 飛來飛去咁奇怪! 
一般以往我見嘅飛蛾, 都係貼牆靜止狀態, 但呢隻飛蛾仔, 通屋飛勻晒, 仲每個地方停留一陣, 仲停留喺老公件衫!
真係好似豆b嘅八妹仔性格, 會唔會係豆b用另一形態返
??!!
近日真係好掛住呢隻豬, 係咪佢感應到媽媽嘅心思, 所以返?
遲吓會請Ka幫忙, 去同彩虹橋上嘅小豆b聯繫, 睇佢有咩想同媽媽講, 我都好想知佢近況; 只要知佢活得開心快樂, 我就安慰!


video


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!