2017年4月18日 星期二

一生受用 (w/album)

相片連結
阿女keep住用靈氣治療幫兩隻豬仔保養住, 而當佢幫我做reiki, 我都可以好快有感應, 呢個對我講真係唔容易, 我做任何另類治療一向係零感覺, 攪到幫我嘅人都無晒動力, 快激死😜!

阿女自己就更見證到reiki嘅好處, 之前佢頭痛, 即刻做self healing, 都可以緩解落嚟, 但可能佢功力唔深, 要重覆做多幾次; 能夠減少用止痛藥, 對健康都有極大益處!





因為自己真係有感覺, 唔係道聽塗說reiki嘅效力, 阿女決定再學高一個層次; 佢好勤力練習, 希望可以做得好D, 但願順利通過level 1嘅考試!
老師話每個人感應都唔同, 有人快有人慢, 但勤加練習幫助好大, 希望阿女會領悟得快D😝, 不過我都感覺到佢已經進步好大!

學習另類療法, 最緊要搵到一個好老師, 最慘係遇上騙子; 坊間實在有呃神騙鬼離奇荒旦嘅案例, 好多謝Ka引陳老師, 套用佢嘅用語, 學咗一生受用嘅reiki, 真係好多謝老師!

能量治療確實存在於宇宙空間, 有好多記載, 不過如果自己無親身感受, 對咁神奇嘅治療效果會好存疑, 因為實再太神奇!


我好感恩認識到reiki, 對我兩隻豬幫助好大, 但大家唔好神化咗靈氣療法; 最好係先做吓資料搜集,  抱有一個清析嘅概念, 動物靈氣治療係永遠唔可以替代專業獸醫嘅診治, 動物有病仍要由專業獸醫作檢查、治療、用藥、斷症啦!

但靈氣治療同獸醫嘅治療係可以達到相相成嘅效果, 動物通過靈氣治療後會變得較平靜放鬆, 更容易啟動自我癒合嘅能力!
利用Reiki目的係為咗恢復細微嘅能源平衡, 幫助動物嘅機體返到一個健康嘅水平!

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!