2019年1月27日 星期日

釋放自己 (w/album)

相片連結



近來波波
行得頗差, 早前已經好得七七八八, 突然瞓醒又腳仔無力, 行跌吓跌吓, 反反覆好大偏!
一定唔會考慮入侵性治療,
之前有做過針灸, 但樊醫生又話佢唔夾, 太緊張猛扯氣效果一定差, 以前尚且如此, 依家失去視力, 負面反應一定更大!






唔敢貿然帶佢照xray確診啦,
自己個仔表現我好瞭解, 反抗係必然我清楚晒, 唔想用鎮靜藥對腎仔傷害大, 強行拉扯又怕甩跤, 更唔想比佢壓力過大, 負荷爆棚情況會更壞...
但...唔可以由得佢越來越差, 差到唔識行先來諗辦法就太遲喇! 


都屬意搵專業物理治療師, 做正統嘅物理治療去幫佢, 靠自己幫助有限, 自己做嘅只可以係輔助性, 有多少少幫助空間!
我遭遇好奇怪, 曾經做過嘅兩個上門治療都無得後續, 林醫生同物理治療師都相繼自己開業, 唔再做上門喇; 佢哋更上一層樓當然係好事, 衷心祝賀佢哋越做發展越大; 但兩個醫護診所對我來講都路途遙遠, 要帶住波波求診太難!


唯有另覓
治療師, 今次會幫波波嘅治療師係畢業於英國International Association of Animal Therapists, 但要帶波波去診所, 無得上門做喇; 咁診所設施相對較好, 聽聞laser therapy幫助好大, 是否適合就要靠治療師見過波波後做評估, 都要希望波波夾得到啦!
約咗星期五去診所, 先見治療師做評估, 定下療程要點做, 第一round要做幾多次療程最好; 咁我明白做呢種程三兩次無好大作用, 但大前題係個仔肯比人做啦!









適當時間出去見吓陽光, 吹吹風對大家都好,
無謂愁眉不展終日煩惱,  任何事勇敢面對積極搵出路;  要記住樂觀會反射比兩隻豬, 影響佢哋身體健康轉好! 

寵物展當日, 聽林醫生講座, 佢話主人先要放輕鬆, 好多時做咗應有嘅治療, 病情可能改變唔到, 比自己太大壓力唔好; 佢話望吓鏡中嘅自己, 有無愁眉深鎖? 有無肩膊肌肉硬到似石膏? 
我明白佢意思係釋放自己順應天命, 唔好勉強逆天而行!
我何止肌肉肩膊硬, 膏肓嗰種係住嘅痛, 難頂啦; 不過依家都好得七七八八, 真係要學習放鬆喇!

唔想困死自己, 要抽空出外透吓氣, 太多負能量會影響埋兩隻豬, 唔再為改變唔到嘅事實太執意! 

自己係明白慢性病唔會痊癒, 何必執著於要一個靚嘅化驗數字? 檢查再多又有無意思? 
反正需要做嘅我唔會停住, 不如睇住兩隻豬嘅表現, 由佢哋表達比我知啦!
例如今次波波腳仔又有事, 佢嘅表現就係叫我要去搵治療師啦!







今日同阿女結伴去睇戲, 咁啱老公放假, 有老公睇住兩隻豬, 都可以quit幾個鐘竄出去!

我有興趣嘅都一定係有關狗狗嘅電影😊, 呢套戲叫「貝拉400哩的約定」,大概講述主人因為迫於無奈嘅原因, 將貝拉寄養於朋友家中暫住, 但貝拉不明所以, 心中想念屋企, 伺機逃走, 千辛萬苦踏上400哩尋親嘅旅程!
的確, 狗狗認定你係佢唯一,  相守嘅決心無嘢可阻擋住, 誓要同主人一世相依!
一套減壓嘅電影, 結局完美!







最後, 想同大家分享FB群組上, 有一段貓媽媽嘅留言, 非常勵志, 令我覺醒; 希望佢唔會介意我嘅分享, 佢原意都係想同家中有病患者互勉之!



原文連結: by Amelia Wu

節錄幾小段重點落嚟:
末期腎衰竭,,根據大部分人的說法,是絕症,很多人甚至叫我不要抱有希望,又說叫我珍惜每一天,日子在倒數之類的說話。可能本是好意關心,但其實卻帶有負能量。

醫生的責任,一定要跟我們交待最壞情況,而往往就是這種恐懼,打亂了我們思維。任何一個醫生也好,專業人士也好,說的話本應就不應該不經過濾就盡信。

對我來說更重要的,是如何照顧孩子,及盡量讓牠身心在許可的情況下達到至少是不錯的水平。經過我考慮之後,我沒有給他吃過西藥,甚至是當時醫生希望幫助牠增加胃口的開胃藥,也沒有聽取很多人叫我幫他立即開始打皮下水的意見。因為我了解我的孩子,這些無日無之的動作,會令他很憂鬱。
 

沒有最好的方法,只有最適合自己孩子的方法。結果,兩個月之後的覆診,腎指數由四期跌至三期尾;而再過兩個月,由三期尾跌至三期中。我不是,也絕對沒有沾沾自喜,畢竟,腎衰竭不會痊癒。但我為孩子仍然擁有一定的生活質素而高興
 
這段時間,我心裡不停出現著”平衡”兩個字,我就是想在治療和孩子的心情作出一個平衡。對他好的事,盡做,但不要令他太大壓力。不應該吃的食物如零食,很偶爾我也是會給。那些一刀切,甚麼也限制的方法,不適合我,也不適合我的孩子。
時間從來不比質素重要,若然孩子離開前那天還能擁有一段時間的優質生活,無憾了。

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!